کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یکی از سایت های دانلود نرم افزار برای اندروید هک شد

به گزارش سافت گذر، در یکی از انجمن های مخصوص هکرها، شخصی اطلاعاتی منتشر و اعلام کرد که داده های بیش از 20 میلیون کاربران سایت دانلود نرم افزار Aptoide هک شده است. آن طور که این فرد ادعا کرده، داده های به دست آمده بخشی از یک پایگاه اطلاعاتی عظیم هستند که حاوی 39 میلیون اطلاعات شخصی می باشد.

اندروید Aptoide گوگل گوگل پلی استور پلی استور

لازم به ذکر است که Aptoide یک سایت دانلود نرم افزار برای سیستم عامل اندروید است که بر اساس ادعای خودش، بیش از 150 میلیون کاربر از سرتاسر جهان از آن استفاده می کنند.

وب سایت ZDNet می گوید که این داده ها، اطلاعاتی از ورود و خروج کاربران طی بازه های زمانی 21 ژولای 2016 تا 28 ژانویه 2018 را شامل می شوند و در آنها آدرس ایمیل، پسورد، اسامی افراد، تاریخ ثبت نام در Aptoide، تاریخ تولد، مدل گوشی و آدرس IP وجود دارد. سایر اطلاعات نیز عبارتند از وضعیت حساب کاربری، رمز اکانت و . . .

اندروید Aptoide گوگل گوگل پلی استور پلی استور

این داده ها که به صورت فایل PostgreSQL هستند، هنوز هم قابل دانلود می باشند. البته از Aptoide در مورد این اتفاق سؤال پرسیده شده ولی هنوز این سایت جوابی نداده است.

بد نیست بگوییم که Aptoide پیش از این هم متهم به انتشار اپلیکیشن هایی که حریم شخصی کاربران را خدشه دار می کردند، شده بود. این اتهام بسیاری از افراد را بر آن داشته که بگویند اصلاً دلیل منتشر شدن اطلاعات کاربران نیز همین نرم افزارها بوده اند.

اندروید Aptoide گوگل گوگل پلی استور پلی استور

در این بین، افرادی که نسخه اندرویدی Aptoide را در گوشی های خود نصب کرده اند به بخش امنیتی گوگل پلی اعلام کرده اند که این اپلیکیشن به صورت خودکار حذف شده است. شاید دلیل این اتفاق، این باشد که سایت دانلود نرم افزار مذکور خطری است برای حریم شخصی کاربران و گوگل سعی کرده به طور غیرمستقیم آن را تأیید کند. به هر حال، هنگام دانلود اپلیکیشن های اندرویدی از سایت های مختلف و متفرقه باید نهایت احتیاط را در دستورکار قرار دهید.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46741 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/02 تعداد مشاهده: 2536
سافت گذر