کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316250 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دریافت تأییدیه سنسور اندازه گیری فشار خون در گلکسی واچ اکتیو 2

به گزارش سافت گذر، سامسونگ با ارائه امکاناتی نظیر اندازه گیری فشار خون توسط اپلیکیشن Health Monitor و ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 سعی کرده اپل را شکست دهد.

سامسونگ گلکسی واچ گلکسی واچ اکتیو 2 اپلیکیشن Health Monitor ساعت هوشمند سامسونگ

زمانی که فشار خون بالا می رود، خطر سکته مغزی یا قلبی و یا ابتلا به بیماری های کلیوی افزایش پیدا می کند ولی سامسونگ در تلاش است تا با اندازه گیری فشار خون توسط اپلیکیشن Health Monitor، اطلاعات لازم را به کاربران ارائه دهد و آنها را از وضعیت جسمانی شان آگاه سازد تا زنگی سالم تری داشته باشند.

این ویژگی بدین صورت کار می کند که سنسور به کار رفته در گلکسی واچ اکتیو 2 باید با کالیبره شدن، اطلاعات مربوط به فشار خون را به دست آورد.

زمانی که ساعت هوشمند سامسونگ کالیبره شد، فقط کافی است گزینه Measure انتخاب شود تا هر زمان و هر کجا، فشار خون اندازه گیری گردد. این دستگاه با استفاده از تعداد نبض که با سنسورهای بررسی کننده وضعیت قلب به دست می آیند، اطلاعات لازم را در اختیار افراد قرار می دهد. در مرحله بعد، برنامه نصب شده روابط موجود میان داده های کسب شده و فشار خون را بررسی می کند تا از دقیق بودن آنها اطمینان حاصل نماید. برای اینکه این داده ها از دقت کافی برخوردار باشند، افراد باید حداقل هر 4 هفته یک بار ساعت را کالیبره کنند.

تائجونگ جی یانگ، مدیر هماهنگ کننده بخش سلامت و تکنولوژی های ارتباطی سامسونگ می گوید:«« اپلیکیشن Health Monitor سامسونگ پتانسیل این را دارد تا به میلیون ها نفر در سرتاسر جهان که از بیماری فشار خون رنج می برند، کمک کند. این روش یکی از اقداماتی است که نشان می دهد شرکت ما سخت افزارها و نرم افزارها را به بهترین شیوه ممکن همگام سازی کرده تا افراد بهترین تجربه ممکن را از استفاده از آنها به دست بیاورند»».

کمپانی کره ای تأکید کرده که نرم افزار Health Monitor در سه ماهه سوم سال 2020 برای گلکسی واچ اکتیو 2 عرضه خواهد شد و در ادامه با نسل های بعدی ساعت های هوشمند سامسونگ نیز سازگاری خواهد داشت. به این نکته اشاره کنیم که این شرکت هنوز پشتیبانی از ویژگی ECG را به ساعت های هوشمندش نیاورده است.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46747 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/02 تعداد مشاهده: 2677
سافت گذر