کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316119 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ویژگی تماس تصویری 7*7 به Microsoft Teams خواهد آمد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت دو هفته پیش قابلیت تماس تصویری 3*3 را به Microsoft Teams آورد. با این حال، این شرکت همچنان از محصول Zoom که امکان نمایش همزمان تصویر 50 نفر را به وجود آورده، عقب است.

مایکروسافت Microsoft Teams زوم Zoom

کمپانی مالک ویندوز همواره اعلام کرده که تماس تصویری 3*3 اولین هدفش بوده و حالا یکی از خبرگزاری ها مدعی شده به زودی امکانی فراهم خواهد شد تا همزمان تصویر 49 نفر را در Microsoft Teams مشاهده کنیم.

یکی از سخنگویان مایکروسافت در ایمیل ارسال شده به سایت CRN گفت:«« مسیر Microsoft Teams همیشه به گونه ای بوده تا همزمان افراد زیادی بتوانند چت کنند و اضافه شدن قابلیت چت تصویر 49 نفر هم یکی از اهداف ما بوده است»».

یکی دیگر از سخنگویان مایکروسافت در پاسخ به نظر یکی از کاربران گفت:«« ما ابتدا کار خود را با گزینه 3*3 آغاز کردیم ولی اعتقاد داریم این کافی نیست. ما می خواهیم کاری کنیم که افراد بیشتری همزمان با یکدیگر چت کنند و این گزینه را نیز به گوشی های هوشمند بیاوریم»».

Microsoft Teams در چند ماه اخیر با رشد کاربر مواجه بوده به طوری که حالا در هر روز بیش از 75 میلیون نفر از آن استفاده می کنند. البته باید دید آیا این آمار پس از بازگشایی مراکز اداری نیز ثابت می ماند یا خیر.

در پایان اشاره کنیم که مایکروسافت مدام در حال اضافه کردن ویژگی های جدید به Microsoft Teams می باشد که جدیدترین مورد قابلیت جدا کردن تصویر افراد بوده است. ضمناً، این شرکت تاریخ دقیقی برای زمان اضافه شدن ویژگی تماس تصویری 7*7 مشخص نکرد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47014 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/14 تعداد مشاهده: 1739
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر