کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316440 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید از Google Photos

گوگل Google Photos گوگل فوتوز

امکان تغییر تصویر پروفایل جیمیل از طریق Google Photos فراهم خواهد شد

به گزارش سافت گذر، بر اساس ادعای برنامه نویس معکوس، جین مانچان وانگ، که معمولاً پیش از انتشار اپلیکیشن ها از ویژگی های تازه آنها پرده برداری می کند، به زودی می توانیم مستقیماً از داخل برنامه Google Photos تصویر پروفایل جیمیل خود را تغییر دهیم. گویا وقتی در نرم افزار مذکور اسم تان را سرچ می کنید، گزینه Set Profile Picture نمایان خواهد شد. البته یک روش دیگر برای دسترسی به این آپشن آن است که به قسمت آلبوم ها رفته و از بالا سمت چپ دکمه People را انتخاب و بعد روی اسم خود کلیک کنیم. در این میان، اگر اسامی دیگر افراد را نوشته و سرچ نمایید، گزینه Book Order نمایش داده می شود.

در اینجا بد نیست اشاره کنیم که تغییر تصویر پروفایل گوگل کار چندان سختی نیست. هر سایت متعلق به این شرکت به شما اجازه تعویض و انتخاب عکس از میان تصاویر آپلود شده از Google Photos را می دهد. به علاوه، گزینه Your Information که در بخش تنظیمات حساب کاربری وجود دارد نیز امکان تغییر عکس پروفایل را به وجود آورده است.

اضافه شدن یک چنین قابلیتی، تغییر تصویر پروفایل گوگل را آسان تر خواهد کرد هرچند با توجه به روش های فعلی، ممکن است افراد کمتری سراغ شیوه جدید بروند.

پایان سرویس اشتراک گوگل در Google Photos

سرویس اشتراک گوگل در Google Photos که به کاربران اجازه می داد تصاویر را به صورت رایگان چاپ کنند، به زودی پایان خواهد یافت. لازم به ذکر است که امروزه افراد با پرداخت هزینه 8 دلاری در هر ماه می توانند تا 10 عکس را پرینت کنند.

متأسفانه چهار ماه طول کشید تا گوگل متوجه شود این سرویس چندان کارایی ندارد؛ به همین دلیل تصمیم گرفت آن را کنار بگذارد. آن طور که یکی از سایت های خبری می گوید، کمپانی مالک اندروید در حال ارسال ایمیل به افراد است تا به آنها بگوید در پایان ماه جاری میلادی سرویس مذکور را دیگر ادامه نخواهد داد.

این شرکت می نویسد:«« ما با ارسال این ایمیل می خواهیم به شما اعلام کنیم که سرویس آزمایشی چاپ تصاویر خود را در تاریخ 30 ژوئن 2020 پایان خواهیم داد تا با توجه به بازخوردهای دریافت شده آن را بهبود ببخشیم. اگرچه ما این سرویس را دیگر ادامه نمی دهیم ولی امیدواریم تا کنون شما از استفاده از آن لذت برده باشد»».

گوگل یادآور شده اگر مشترکان تا 4 روز دیگر ایمیل دریافت کردند، می توانند از سرویس استفاده کنند. با این اوصاف، به جای اینکه قابلیت پرینت تصاویر در Google Photos را از بین رفته تلقی کنیم، باید آن را در حال توسعه و پیشرفت بدانیم هرچند این موضوع بستگی به عملکرد و سرعت مهندسان برنامه نویسی گوگل دارد.

 

 
منابع: neowin.net و phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47132 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/01 تعداد مشاهده: 2010
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر