کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316418 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Microsoft Teams اندرویدی و iOS، و دریافت چند ویژگی جدید

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در ماه مارس نسخه مخصوص مشترکان برنامه Microsoft Teams را به همراه مایکروسافت 365 شخصی و خانوادگی معرفی کرد. این ورژن جدید به افراد اجازه می دهد حساب های شخصی خود را با Microsoft Teams هماهنگ کرده و با مخاطبانشان از طریق ویژگی هایی نظیر اشتراک گذاری فایل ها، لیست کارها و . . . همکاری کنند. امروز اما، کمپانی مالک ویندوز خبر داد قابلیت هایی که امکانات این برنامه را افزایش می دهند در حال حاضر به صورت پیش نمایش در اختیار کاربران اندرویدی و iOS قرار گرفته اند.

مایکروسافت مایکروسافت تیمز مایکروسافت اندروید iOS

مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد Microsoft Teams را به یک برنامه مرکزی برای اشخاص، گروه ها و خانواده ها تبدیل نماید تا ارتباطاتشان را با یکدیگر حفظ کرده و کمتر سراغ چندین اپلیکیشن بروند. از جمله ویژگی هایی که به این برنامه اضافه خواهند شد عبارتند از:

•    تماس متنی، صوتی و تصویری با مخاطبان
•    بخش تماس گروهی یکپارچه تر
•    لیست یکسان سازی شده کارها، تقویم، فایل های رسانه ای و . . . در صفحات چت یکنفره
•    امکان اشتراک گذاری فایل ها و موقعیت مکانی
•    قسمت مخصوص ذخیره سازی اطلاعات شخصی و بسیار مهم و امکان ارسال آنها به اعضای خانواده

اولین ویژگی، به تماس متنی، صوتی و تصویری مربوط می شود. همان طور که از اسمش پیداست، کاربران می توانند با دوستان و اعضای خانواده خود به هر یک از روش های گفته شده که تمایل دارند پیام داده یا با آنها تماس یکنفره یا گروهی برقرار کنند. از صفحه مربوط به این گفتگوها می توان فایل های رسانه ای، تصاویر، ویدیوها، گیف و حتی موقعیت مکانی را ارسال کرد. این گزینه بیشتر به درد جلسات غیررسمی می خورد.

مایکروسافت مایکروسافت تیمز مایکروسافت اندروید iOSمایکروسافت مایکروسافت تیمز مایکروسافت اندروید iOSمایکروسافت مایکروسافت تیمز مایکروسافت اندروید iOS

علاوه بر ویژگی مذکور، یک صفحه جدید که مایکروسافت آن را داشبورد نامیده، برای چت های شخصی و گروهی وجود خواهد داشت. این قسمت که حالا ظاهر یکپارچه ای دارد، برای اشتراک گذاری لیست کارها، وقایع تقویم و . . . کاملاً مناسب است. اعضای هر گروه می توانند وظایفی را برای دیگران تعیین کنند. مایکروسافت می گوید اینجا بهترین قسمت برای انتخاب پروژه ها و انجام آنها می باشد. البته داشبورد بیشتر به درد گفتگوهای گروهی می خورد ولی خصوصیت مشاهده فایل های رسانه ای، برای چت های شخصی نیز کارایی دارد.

از آن جایی که Microsoft Teams با اپلیکیشن های سرویس مایکروسافت 365 هماهنگ شده، کاربران می توانند اسناد مایکروسافت آفیس مانند ورد و اکسل را به صورت مستقیم با دوستان یا مخاطبان به اشتراک بگذارند. ضمن اینکه، امکان دسترسی به این فایل ها از طریق دستگاه های مختلف وجود خواهد داشت و می توان آنها را در وان درایو ذخیره کرد. این اپلیکیشن همچنین، اجازه می دهد تا کاربران بتوانند موقعیت مکانی فعلی شان را با گروه ها به اشتراک بگذارند.

در نهایت، یک ویژگی دیگر به نام Safe به Microsoft Teams اضافه خواهد شد تا کاربران بتوانند اطلاعات حساس و امنیتی خود نظیر پسورد وای فای، نام کاربری و کلمه عبور و . . . را در آنجا ذخیره نمایند. محتوای ذخیره شده در این قسمت را می توان با گروه ها به اشتراک گذاشت ولی بد نیست بدانید که تمامی اطلاعات به صورت سرتاسری رمزگذاری شده اند.

مایکروسافت مایکروسافت تیمز مایکروسافت اندروید iOS

قابلیت های گفته شده به تدریج در حال عرضه شدن برای کاربران نسخه های پیش نمایش Microsoft Teams اندرویدی و iOS هستند. کسانی که از این نرم افزار استفاده می کنند، می توانند حساب کاربری شخصی خود را از طریق تنظیمات اضافه نمایند. سایر افراد هم می توانند با دانلود این اپلیکیشن وارد اکانت شوند. البته توجه داشته باشید از آن جایی که این ویژگی ها هنوز در مرحله پیش نمایش به سر می برند، هر کسی نمی تواند بدون اکانت کاری از آنها استفاده کند.

در پایان اشاره کنیم، مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد ویژگی های گفته شده را تا پایان سال جاری میلادی برای نسخه های مبتنی بر وب و دسکتاپی Microsoft Teams عرضه نماید.


منبع: neowin.net 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47146 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/03 تعداد مشاهده: 2483
سافت گذر