کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حواستان به این دو نرم افزار ویندوز 10 باشد

به گزارش سافت گذر، کاربران ویندوز 10 که از دو نرم افزار Mail و Calendar UWP برای مشاهده جیمیل های خود استفاده می کنند، بهتر است پوشه اسپم (Spam) را بررسی نمایند چرا که به نظر می رسد دو نرم افزار نامبرده ایمیل های ارسال شده آنها را به این بخش منتقل کرده اند.

ویندوز مایکروسافت جیمیل ایمیل Mail

چند کاربر در این مورد اعتراض کرده و گفته اند:«« من به تازگی به یک مشکل جدید با نرم افزار Mail ویندوز 10 برخورد کرده و متوجه شده ام وقتی به ایمیل ها پاسخ می دهم، پیام ارسال شده در پوشه مربوطه یا حتی قسمت های دیگر وجود ندارد. حتی در وب سایت جیمیل نیز نمی توان آنها را پیدا کرد. گویا به صورت خودکار حذف و از روی سرور پاک شده اند»».

یکی دیگر از افراد می گوید:«« کسی راه حل مناسبی برای از بین بردن این مشکل دارد؟ من سؤال خود را در انجمن رسمی سایت جیمیل مطرح کرده ام ولی آنها گفتند که تا کنون کاربران ویندوز 10 وجود این باگ را اطلاع داده اند»».

به نظر می رسد این مشکل از زمانی به وجود آمده که اپلیکیشن مدیریت ایمیل ویندوز 10، در ماه می آپدیتی دریافت کرد و باعث شد عملکرد قسمت همگام سازی شونده با جیمیل مختل گردد. همچنین، به تازگی کاربران متوجه شده اند که نمی توانند Mail را با جیمیل هماهنگ کنند.

یکی از مدیران انجمن مایکروسافت در این باره می گوید:«« خودم تا کنون این موضوع را بررسی کرده ام. جدیدترین آپدیت برنامه Mail ویندوز با جیمیل مشکل دارد و با تنظیمات آن ناسازگار است چرا که روش خودکار همگام سازی حساب کاربری گوگل با این نرم افزار دیگر کارایی ندارد. بهترین راه آن است که از یک ترفند استفاده و جیمیل را از این برنامه پاک کنیم. سپس آن را به صورت دستی وارد کرده و از روش های POP یا IMAP بهره ببریم.

او ادامه می دهد:«« یک نکته دیگر اینکه، باید به گوگل اجازه دهید به نرم افزارهای با امنیت کمتر دسترسی داشته باشد چرا که این شرکت فعلاً تشخیص می دهد Mail یک اپلیکیشن ناامن است و به همین دلیل برخی فعالیت های آن را مسدود می کند»».

علی رغم اینکه هنوز منتظر مایکروسافت هستیم تا این مشکل را برطرف کند، بهترین کار آن است که فعلاً از وب سایت جیمیل برای بررسی ایمیل های دریافت شده استفاده کنیم.

یکی از پشتیبانان بخش بازخوردهای مایکروسافت نیز روش زیر را پیشنهاد می کند:««

 

•    به وب سایت جیمیل رفته و وارد حساب کاربری شوید
•    از بخش تنظیمات، روی گزینه Filters and blocked addresses کلیک کنید
•    سپس گزینه Create a new filter را بزنید
•    آدرس جیمیل خود را در بخش From بنویسید
•    دوباره Create Filter را بزنید
•    در صفحه بعد آپشن Never send it to Spam را برگزینید
•    دوباره Create filter را بزنید

از آن جایی که ایمیل های منتقل شده به پوشه اسپم مدام در حال پاک شدن هستند، بهترین کار آن است که به این بخش از مدیریت پست الکترونیک رفته و تا می توانید آنها را بازیابی کنید.

لازم به ذکر است که این باگ از طریق بخش ارسال بازخورد ویندوز تا کنون به مایکروسافت اعلام شده ولی این شرکت هنوز پاسخی نداده است.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47152 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/04 تعداد مشاهده: 3657
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر