کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش فروش رایانه ها و لپ تاپ ها در سه ماهه دوم سال 2020

به گزارش سافت گذر، همه گیری ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از صنایع با رکود مواجه شوند ولی به نظر می رسد بازار فروش رایانه و لپ تاپ با رشد روبه رو بوده چرا که بسیاری از افراد در خانه مانده و کارهای خود را آنجا پیش برده اند. آن طور که سازمان IDC خبر می دهد، فروش رایانه ها و لپ تاپ ها در دومین بازه زمانی 90 روزه سال 2020 با رشد 11.2 درصدی مواجه شده است.

لپ تاپ رایانه کامپیوتر لنوو HP

بر این اساس، تعداد کل رایانه های فروخته شده به 72.3 میلیون عدد رسید. کمپانی آلمانی HP با در اختیار داشتن 25 درصد صدرنشین بوده و لنوو با 24.1 درصد دوم است. پس از آنها هم Dell، اپل و ایسر به ترتیب با در اختیار داشتن 16.6، 7.7 و 6.7 درصد سوم، چهارم و پنجم هستند. همان طور که گفتیم، خانه ماندن و انجام کارها با رایانه ها از جمله دلایل رشد این صنعت بوده هرچند تحلیلگران همچنان نسبت به آینده این حوزه نگرانند.

جیتش اوبرانی، مدیر تحقیقاتی مؤسسه IDC می گوید:«« تقاضای مردم برای خرید رایانه به خاطر ماندن در خانه و آموزش های الکترونیکی باعث شد که بازار فروش رایانه و لپ تاپ فراتر از انتظار عمل کرده و این دستگاه ها بار دیگر در کانون توجه افراد قرار گیرند. حال باید دید آیا این رکورد و تقاضا همچنان ادامه دار خواهد بود و در دنیای پسا کرونا نیز ادامه خواهد یافت؟ چرا که با باز شدن دوباره مدارس و دانشگاه ها، بودجه کمتری برای خرید این وسایل صرف خواهد شد»».

یک گزارش دیگر از مؤسسه Gartner نیز چنین دیدی نسبت به بازار لپ تاپ ها و رایانه ها دارد و مدعی شده که در سه ماهه دوم سال 2020 بیش از 64.8 میلیون کامپیوتر و لپ تاپ فروخته شد و این یعنی رشد 2.8 درصدی نسبت به دومین بازه 90 روزه سال 2019. این مؤسسه ادعا کرده که رده های اول در اختیار HP و لنوو بوده و این دو شرکت نیمی از بازار را در اختیار گرفته اند و پس از آن هم Dell، اپل، ایسر و ایسوس حضور یافته اند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47258 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/21 تعداد مشاهده: 2062
کلید واژه ها: , , , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر