کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316361 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید در مورد ویژگی Nearby Sharing گوگل

گوگل خدمات گوگل پلی گوگل پلی Nearby Sharing گوگل کروم

عرضه Nearby Sharing برای کاربران بتا برنامه Google Play Services

به گزارش سافت گذر، رقیب ایردراپ که توسط گوگل ساخته شده و Nearby Sharing نام دارد، مدتی می شود به صورت محدود در اختیار برخی کاربران نسخه بتا برنامه Google Play Services قرار گرفته است. حالا گویا گوگل تصمیم گرفته آن را برای دستگاه های بیشتری عرضه کند زیرا بعضی از افراد که اپلیکیشن مذکور را نصب کرده اند، چنین گزارش داده اند.

به نظر می رسد این تغییر از طریق آپدیت های سروری صورت گرفته و آن طور که مشخص است افراد زیادی حالا از آن استفاده می کنند. کاربران برای بهره مندی از آن باید به نوار اعلانات مراجعه کرده و ببینند آیا آیکون مربوطه در آنجا دیده می شود یا خیر. زمانی که این قابلیت فعال شد، افراد قادر خواهند بود به دستگاه های موجود در نزدیکی خود وصل شده و اطلاعات را منتقل کنند. به علاوه، گزینه هایی در آن به چشم می خورند که با آنها می توان میزان قابل رؤیت بودن دستگاه را کاهش یا افزایش داد.

حتی در برگه مخصوص اشتراک گذاری هم آیکون Nearby Sharing اضافه خواهد شد. مطمئناً با توجه به پایان عمر Android Beam، این گزینه جدید مورد استقبال واقع می شود. ضمناً، همان طور که قبلاً هم گفته بودیم گوگل درصدد آن است تا Nearby Sharing را برای همه دستگاه های دارای اندروید 6.0 یا جدیدتر عرضه کند.

پیش از این شایعه شده بود که قرار است این ویژگی در ماه آگوست منتشر شود و حالا از آن جایی که کاربران زیادی توانسته اند از آن بهره ببرند، اگر دیدیم کمپانی مالک اندروید به زودی آن را عرضه کرد، جای تعجب نخواهد شد. همچنین، گوگل می خواهد پشتیبانی از Nearby Sharing را به دستگاه های ویندوزی و macOS نیز بیاورد.

Nearby Sharing در راه گوگل کروم ویندوز 10

آن طور که برخی از افراد گزارش می دهند، Nearby Sharing در گوگل کروم ویندوز 10 مشاهده شده ولی هنوز روش مناسبی برای فعالسازی آن وجود ندارد.

اول از همه باید بگوییم که این ویژگی فقط در نسخه های بتا و مخصوص توسعه دهندگان کروم ایجاد شده و متقاضیان هم برای استفاده از آن باید پس از مراجعه به آدرس chrome://flags عبارت Nearby Sharing را سرچ کرده و آن را فعال کنند. بعد از انجام این کار، می بایست مرورگر ری استارت شود و سپس به آدرس chrome://nearby رفت تا از آنجا دستگاه هایی که قابلیت اشتراک گذاری فایل دارند، نمایش داده شوند.

البته برای استفاده از این ویژگی به برخی امکانات سخت افزاری نیز نیاز است و این یعنی در حال حاضر باید حداقل رایانه ویندوزی، گوشی پیکسل و یا کروم بوک داشته باشید. از ابتدای ماه ژولای، Nearby Sharing در نسخه آزمایشی Chrome OS کارآمد بوده تا وقتی کاربران بلوتوث را روشن و قفل گوشی و لپ تاپ را باز می کردند، پس از فعالسازی آن از تنظیمات سریع، فایل ها منتقل شوند.

همان طور که گفتیم، Nearby Sharing در حال حاضر برای برخی کاربران نسخه بتا Google Play Services منتشر شده است.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47382 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/11 تعداد مشاهده: 1925
سافت گذر