کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یکه تازی کرونا در مشهد

در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ بود که شهر ووهان چین با شیوع ویروسی به نام کووید ۱۹ که از خانواده ویروس های کرونا بود رو به رو شد و همه گیری این ویروس جدید و خطرناک پس از مدت کوتاهی به سراسر جهان منتقل شد و تمامی کشورهای دنیا را درگیر خود کرد.

 کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نبود و در ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ اولین مورد کرونا در ایران و در شهر قم به عنوان بیمار صفر تایید شد. خیلی سریع شیوع این ویروس به دیگر شهرهای ایران نیز سرایت کرد و کم کم تمامی شهر های ایران درگیر مبارزه با ویروس کرونا شد.

شهر مشهد نیز یکی از شهرهایی بود که خیلی سریع به این ویروس مبتلا شد و مردم این شهر با شیوع کرونا مجبور به رعایت پروتکل های بهداشتی شدند. در ابتدای فرآیند شیوع ویروس کرونا در کشور ما، در اردیبهشت ماه دولت تمام سعی خود را برای جلوگیری از رشد بیشتر این ویروس در کشور انجام داد، به همین دلیل شاهد کنترل شیوع ویروس کووید ۱۹ در سراسر کشور در بازه زمانی اردیبهشت و خرداد بودیم اما پس از خرداد ماه وقوع اتفاقات مختلف سبب شد تا دوباره شاهد رشد و شیوع کرونا در ایران باشیم. شهر مشهد نیز به عنوان یک کلان شهر ایران در فاز دوم همه گیری این بیماری در ایران، به شکل جدی تری درگیر کرونا شد.

کرونا در مشهد

بر اساس آخرین آمارها در رابطه با شیوع ویروس کرونا در شهر مشهد، شاهد آن هستیم که آمار مبتلایان به این ویروس، افراد بستری و افراد فوتی در وضعیت نگران کننده ای قرار گرفته است و روزانه افراد زیادی به این بیماری در شهر مشهد مبتلا می شوند و زنجیره انتقال در شهر مشهد همچنان پا بر جا بوده و روند مبتلایان همچنان افزایشی است.

بررسی ‌های کارشناسی نشان می دهد که افزایش چشمگیر مبتلایان به ویروس کرونا در شهر مشهد در دوره دوم رشد این ویروس اتفاق افتاده است و امروزه شهر مشهد وارد مرحله دوم اوج‌ گیری کرونا شده است.

وضعیت این استان مانند دیگر نقاط پر جمعیت کشور در شرایط خوبی قرار ندارد و بازگشایی مراکز مختلف و تردد مردم در مکان های مختلف سبب شده تا رشد این ویروس در شهر مشهد همچنان ادامه پیدا کند.

 

تعداد مبتلایان کرونا در مشهد

متاسفانه با آغاز دوباره روند شیوع ویروس کرونا در کشور، شهرهای بسیار زیادی که تا پیش از این در وضعیت سفید یا زرد قرار گرفته بودند، وارد وضعیت قرمز شدند و همین موضوع سبب شد تا مدیران هر شهر و استان برنامه خاصی را برای جلوگیری از شیوع این ویروس در نظر گیرند.

طبق آمار منتشر شده در مشهد، به نسبت ماه گذشته شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی مبتلایان به کرونا بوده ایم و در همین راستا پویش مردمی استفاده از ماسک ایجاد شد تا تمامی مردم ایران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شرایط از ماسک استفاده کنند.

شهر مشهد نیز از این قاعده مستثنی نبود و مردم این شهر نیز در اماکن عمومی مجبور به استفاده از ماسک شدند تا از ادامه روند رشد این ویروس در شهر مقدس مشهد جلوگیری شود و دوباره شرایط شهر مشهد عادی و سفید شود.

همان طور که می‌ دانید آمار دقیقی در رابطه با وضعیت هر شهر از نظر تعداد افراد مبتلا، بهبود یافته و فوتی در دسترس عموم وجود ندارد و تنها مدیران بالا دستی در این حوزه آمار دقیقی را دریافت کرده و سپس سیاست‌ های مختلف را اعمال می ‌کنند.

بهبود یافتگان کرونا در مشهد

از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، کادر پزشکی و درمانی در خط مقدم جبهه نبرد با این ویروس بودند. شهر مشهد نیز با داشتن کادر پزشکی حرفه ای و مجرب در شرایطی قرار گرفت که آمار بهبود یافتگان این شهر به طرز چشمگیری رشد پیدا کرد. خوشبختانه تلاش های شبانه روزی کادر درمانی در شهر مشهد سبب شده تا آمار بهبودیافتگان این شهر رشد پیدا کند.

به واسطه این اتفاق بسیار مهم، معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای بازدید از خدمات پزشکی مشهد به این شهر سفر کرده و از اورژانس بیمارستان قائم (عج) مشهد بازدید کرد. از دیگر مراکزی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، می ‌توان به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اشاره کرد که علاوه بر خدمت ‌رسانی به شهر مشهد، به ۱۳ شهرستان دیگر در استان خراسان رضوی نیز خدمت‌ رسانی می ‌کند تا از مبتلایان ویروس کرونا در این استان مراقبت‌ کرده تا افرادی که به این ویروس مبتلا شده اند با سرعت بسیار زیادی بهبود یابند.

روش های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

برای این که از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود، روش های مختلفی وجود دارد که از مهم‌ ترین آن ها می‌ توان به اجرای طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی اشاره کرد. از سوی دیگر افراد می ‌توانند با استفاده از دستکش و ماسک از خود در برابر این ویروس محافظت کنند.

اگر یک فرد ناقل ویروس کرونا باشد و از ماسک استفاده کند و از سوی دیگر فرد سالمی نیز ماسک بزند، احتمال انتقال ویروس بسیار پایین خواهد آمد و همین کار ساده می ‌تواند زنجیره انتقال و شیوع این ویروس عجیب را قطع کنید.

 

اگر قصد سفر به مشهد را دارید باید بدانید که در حال حاضر بهتر است سفر خود را به تعویق بیاندازید، اما اگر سفری ضروری پیش رو دارید می توانید با مراجعه به سایت لحظه آخر تور مشهد ارزان و لحظه آخری را خریداری نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47422 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/05/16 تعداد مشاهده: 2519
کلید واژه ها:
سافت گذر