کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش استفاده از امکانات واقعیت افزوده موتور جستجوی گوگل

گوگل با توجه به امکانات متعددی که در زمینه تکنولوژی واقعیت افزوده دارد، ویژگی هایی را به موتور جستجوی خود اضافه کرده تا کاربران بتوانند تنها با یک سرچ ساده و یک گوشی مناسب، از این تصاویر بهره مند شوند. حالا امروز در سافت گذر می خواهیم چگونگی استفاده از این امکانات را به شما آموزش دهیم.

گوگل واقعیت افزوده AR 3D سه بعدی

امکان مشاهده بیش از 60 حیوان با تکنولوژی واقعیت افزوده

یکی از نقاط قوت این تصاویر واقعیت افزوده، نحوه طراحی و قرارگیری آنها در وسط اتاق است به طوری که بسیار طبیعی به نظر می رسد. خوشبختانه شما می توانید با دو انگشت، اندازه آنها را کوچک یا بزرگ کنید تا با تلفن همراهی که در اختیار دارید، آن را ببینید. حتی افکت های صوتی و انیمیشن هایی هم برای آنها در نظر گرفته تا طبیعی تر جلوه کنند.

در حال حاضر گوگل تصویر 3D بیش از 30 حیوان را تولید کرده تا بتوان آنها را با واقعیت افزوده مشاهده نمود.

چندی پیش هم اعلام کردیم که گوگل تصویر 10 دایناسور را اضافه کرده تا کاربران بتوانند آنها را با تکنولوژی واقعیت افزوده به درون محلی که قرار دارند، بیاورند. البته گزینه View actual size هم در اینجا تعبیه شده تا سایز واقعی آنها را مشاهده کنیم.

در این بین، چنان چه بیشتر به حیوانات کوچک علاقه دارید، می توانید از تصاویر بیش از 20 حشره استفاده کنید. این حشرات را هم می توانید بنا به اندازه فضایی که در آن نشسته یا ایستاده اید، بزرگ و کوچک نمایید. ضمن اینکه انتخاب آپشن View actual size آنها را به ابعاد واقعی یعنی کوچک تر تبدیل خواهد کرد.

به خاطر بهره مندی از AR Core به عنوان نرم افزار اضافه کننده استیکرهای واقعیت افزوده در اپلیکیشن دوربین گوگل، این حیوانات نسبت به اتفاقات محیط واکنش نشان خواهند داد. برای مثال، اگر یکی از آنها را به کنار میز غذاخوری ببرید، از جای خود بلند خواهد شد. دیگر کارهایی که می توان با آن انجام داد، عکسبرداری و فیلمبرداری می باشد.

اگر دوست دارید جزئیاتی از این تصاویر به دست آورید، می توانید بدون واقعیت افزوده به آنها نگاه بیندازید. با انتخاب این گزینه، امکان چرخش یا بزرگنمایی هر حیوان وجود خواهد داشت. حتی واکنش های آنها هم در اینجا قابل مشاهده است. کسانی که حیوان خانگی ندارند ولی می خواهند حداقل از نزدیک آنها را ببینند، می توانند با خیالی آسوده از این قابلیت گوگل بهره ببرند.

گوشی های سازگار با حیوانات واقعیت افزوده گوگل

اکثر گوشی های میان رده و مقرون به صرفه، از واقعیت افزوده گوگل پشتیبانی می کنند بنابراین لزوماً نیازی نیست حتماً دستگاه شما گران قیمت باشد. در این لیست همه موبایل های سازگار با این فناوری را مشاهده خواهید کرد.

اگر گوشی شما سازگار است، فقط باید در گوگل اسم انگلیسی حیوان مدنظر را بنویسید (این گزینه در دسکتاپ کار نمی کند). در ادامه دکمه ای خواهید دید که شبیه کارت بوده و حاوی گزینه View in 3D می باشد و حیوان را با پس زمینه سفید نشان می دهد. روی آپشن View in your space ضربه بزنید تا وارد حالت واقعیت افزوده شوید و راهنمایی های گفته شده را دنبال کنید تا تصویر حیوان در محل قرارگیری ظاهر گردد.

گوگل واقعیت افزوده AR 3D سه بعدی

حال باید دید گوگل در ادامه چه حیواناتی را خواهد افزود و این کلکسیون را چگونه کامل خواهد کرد.

 

منبع: androidpolice.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47444 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/19 تعداد مشاهده: 2648
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر