کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مسیر دوچرخه سواری کیش

دوچرخه سواری همیشه یک تفریح سالم و پرطرفدار محسوب می‌شود. خوشبختانه با سفر به جزیره کیش، امکان چند ساعت دوچرخه سواری در یک مسیر اختصاصی به دور این جزیره برای شما مهیا شده است. درواقع با عبور از مسیر دوچرخه اختصاصی جزیره کیش، می‌توانید همه جاذبه‌های طبیعی و غیرطبیعی کیش را با هم ببینید. اگر کمی حس ماجراجویانه داشته باشید، حتی می‌توانید مکان‌های شگفت‌انگیزی را در مسیرتان کشف کنید که در لیست جاذبه‌های جزیره وجود ندارند. سفر در پاییز و زمستان به کیش به‌دلیل ملایم‌بودن وضعیت آب‌و‌هوایی مناسب‌تر است. اگرچه در همه طول سال آژانس‌های مسافرتی تور کیش را ارائه می‌کنند. به‌هرحال با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با دوچرخه سواری در کیش و نحوه رزرو تور کیش را با شما به‌اشتراک بگذاریم.

ویژگی‌های مسیر دوچرخه سواری کیش

به همت موسسه ورزش و تفریح سالم جزیره کیش، مسیر از هم گسیخته 75 کیلومتری جزیره، هم‌اینک به‌هم پیوسته شده و حدود 92 کیلومتر شده است. قسمت اعظم مسیر دوچرخه سواری کیش در موازی با خیابان جهان قرار می‌گیرد. اگر به‌صورت پیوسته در این مسیر با سرعتی متوسط دوچرخه سواری کنید، نزدیک به دو ساعت طول می‌کشد تا بتوانید همه مسیر را رکاب بزنید. درطول این دو ساعت از مکان‌های زیر عبور خواهید کرد:

  • بلوار میرمهنا
  • مجموعه فرهنگی آوای خلیج‌فارس
  • اسکله بزرگ تفریحی
  • پلاژ آقایان
  • ساحل درختان نارگیل کیش
  • بوستان مرجان
  • کلوپ تفریحات دریایی ناتیلوس
  • پارک ساحلی سیمرغ
  • پارک نیلوفر
  • پارک دلفین کیش
  • دهکده ساحلی کیش
  • صخره قارچی

علاوه‌بر مواردی که عنوان شد، از کنار تعداد زیادی از رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و هتلهای کیش نیز عبور خواهید کرد. با عبور از درختان نارگیل، می‌توانید لاک‌پشت‌ها و صدف‌های زیادی را کنار ساحل ببینید. اگر در مسیر دوچرخه سواری راه خود را کمی کج کنید، می‌توانید به تماشای کشتی سوخته یونانی و مجسمه فرشته فانوس به‌دست نیز بنشینید. باغ پرندگان و آکواریوم کیش نیز در پارک نیلوفر قرار دارند؛ با عبور از این پارک می‌توانید به آن‌ها نیز سر بزنید. در مسیر اختصاصی دوچرخه سواری کیش می‌توانید از شهر باستانی حریره نیز عبور کنید و در آن هم گشتی بزنید.

 

کرایه دوچرخه در کیش

برای اینکه بتوانید در مسیر اختصاصی کیش دوچرخه سواری کنید، ابتدا باید یک دوچرخه مناسب اجاره کرده باشید. در مکان‌های مختلفی از جزیره، امکان اجاره انواع دوچرخه معمولی و برقی، سه‌چرخه و اسکوتر وجود دارد. برای مراجعه به این ایستگاه‌ها باید کارت‌شناسایی معتبر همراه داشته باشید. آن‌گاه با پرداخت مبلغی مابین شش تا 30 هزارتومان، دوچرخه مناسب خود را اجاره کنید. درواقع انواع سایز دوچرخه در ایستگاه‌های مربوطه موجود است. مکان‌هایی که ایستگاه‌های اجاره دوچرخه در آن‌ها قرار دارند، به‌شرح زیر هستند:

  • پرشین گلف
  • فاز دو صدف
  • جنب بازار مرجان
  • اسکله تفریحی
  • کشتی یونانی

علاوه‌بر این موارد، یک ایستگاه و پارکینگ دوچرخه نیز نزدیکی فانوس دریایی کلبه هور قرار دارد. دوچرخه‌های دو و سه نفره نیز در همه این ایستگاه‌ها ارائه می‌شوند؛ بنابراین اگر مایل باشید، می‌توانید با همراهان خود یک دوچرخه مشترک بگیرید.

 

دوچرخه سواری شبانه در کیش

اگر تور کیش شما برای فصل‌های گرم‌تر سال باشد، دوچرخه سواری در روز برای شما بسیار سخت خواهد بود؛ زیرا گرمای هوای کیش در فصل‌های گرم سال به 100 درجه نیز می‌رسد. در چنین شرایطی، بهترین راه دوچرخه سواری در شب است. در همه مسیر اختصاصی دوچرخه کیش، تیرهای چراغ‌برق وجود دارد و کل مسیر روشن است. بنابراین با خیال راحت می‌توانید دوچرخه سواری در شب را انتخاب کنید. در روزهای سرد سال مانند روزهای ماه‌های اول و دوم زمستان، هوای کیش به نسبت متعادل‌تر می‌شود و می‌توان در همه طول روز دوچرخه سواری کرد. اگر شما می‌خواهید برای سفر به جزیره از تور ارزان کیش استفاده کنید، احتمالا سفر شما باید برای روزهای گرم سال باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما دوچرخه سواری شبانه را انتخاب کنید. بهتر است بدانید که ایستگاه‌های اجاره دوچرخه نیز به‌صورت شبانه‌روزی دوچرخه اجاره می‌دهند.

نکاتی که باید در دوچرخه سواری کیش رعایت کنید

بعد از چندین دقیقه رکاب زدن، نوشیدن آب و خوردن یک بستنی خنک می‌چسبد؛ اما متاسفانه تعداد فروشگاه‌ها و غرفه‌های ارائه آب‌ معدنی، تنقلات و بستنی در مسیر دوچرخه سواری کیش بسیار کم است. بنابراین بهتر است قبل از آغاز رکاب زدن‌تان، خوراکی و آب کافی همراه داشته باشید. اگر درطول روز دوچرخه سواری می‌کنید، حتما به دست، صورت و پشت گردن خود کرم ضدآفتاب بمالید. پوشیدن لباس و کفش مناسب دوچرخه سواری هم گزینه دیگری است که اگر رعایت کنید، بسیار بیشتر از مسیر خود لذت می‌برید. البته با توجه به اینکه در مسیر اختصاصی دوچرخه سواری کیش، به مکان‌های تفریحی زیادی برخورد خواهید کرد، بهتر است یک روز کامل را به دوچرخه سواری اختصاص دهید. با این کار می‌توانید در مسیر خود هرکجا که دوست داشتید، توقف کنید و چند دقیقه‌ای را در آن مکان تفریحی به‌سر ببرید؛ سپس دوچرخه سواری خود را از سر بگیرید.

بهتر است علاوه‌بر موارد فوق، در انتخاب دوچرخه مناسب نیز دقت کافی داشته باشید. دوچرخه‌هایی که در ایستگاه‌های کیش اجاره داده می‌شوند، معمولا چون افراد زیادی از آن‌ها استفاده کرده‌اند، ممکن است خرابی داشته باشند. بنابراین بهتر است قبل از اجاره دوچرخه یک دور کوتاه با آن بزنید تا مطمئن شوید مشکلی ندارند. درصورت وجود مشکل در دوچرخه موردنظرتان، قبل از دورشدن از ایستگاه آن را با یکی دیگر تعویض کنید. دوچرخه‌های برقی به نسبت دوچرخه‌های معمولی طرفداران بیشتری دارند؛ چون استفاده از آن‌ها راحت‌تر است و در رکاب‌زدن خستگی کم‌تری ایجاد می‌کنند. البته قیمت اجاره آن‌ها نیز بالاتر از سایر دوچرخه‌ها است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47556 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/06/05 تعداد مشاهده: 2222
کلید واژه ها:
سافت گذر