کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جدیدترین لیست اپلیکیشن های خطرناک اندرویدی منتشر شد

به گزارش سافت گذر، اگر شما هم از جمله افرادی هستید که همواره پلی استور را رصد می کنید و به دنبال اپلیکیشن ها و بازی های جذاب می گردید، بد نیست پیش از بارگذاری نرم افزارها و نصب آنها در گوشی نظرات کاربران را بخوانید تا با مشکلات امنیتی احتمالی آشنا شوید.

گوگل بدافزار باج افزار پلی استور گوگل پلی استور

متأسفانه برخی از انواع بدافزارها در اکثر مواقع شناخته نمی شوند و این یعنی ممکن است بعضی اوقات برنامه هایی را دانلود کنید که خطرناک هستند. این اتفاق احتمالاً برای بسیاری از گوشی های اندرویدی در سرتاسر جهان رخ داده چرا که نرم افزارهای زیادی در پلی استور وجود دارند که کارشناسان امنیتی کم و بیش آنها را شناسایی می کنند.

حالا جدیدترین اپلیکیشن های ناامن شناخته شده که توسط Pradeo’s Roxane Suau تولید و تا کنون بیش از 200 هزار بار دانلود شده اند، را تعدادی از کارشناسان "بدافزار" خطاب کرده اند.

خطرات سایبری بعضاً توسط اپلیکیشن هایی ایجاد شده اند که حتی 100 یا 1000 بار هم دانلود نشده بودند حال آنکه برخی از آنها هستند که بیش از 50000 یا 100000 بارگذاری شده اند.

Convenient Scanner 2 و Separate Doc Scanner محبوب ترین برنامه های این مجموعه از بدافزارها بوده اند و اپلیکیشن های Safety AppLock، Push Message – Texting & SMS، Emoji Wallpaper و FingerTip GameBox کمترین تعداد دانلود را به خود اختصاص دادند.

علی رغم اینکه مشخص نیست دقیقاً چند کاربر اندرویدی این برنامه ها را دانلود کرده اند و چه ضرر مالی به وجود آمده، بهتر است هر چه سریع تر نرم افزارهای معرفی شده را پاک کنید. همچنین، بررسی نمایید که اگر حساب خاصی توسط این اپلیکیشن ها برایتان تنظیم شده، آن را لغو کنید. همان طور که می دانید، اکثر این بدافزارها شما را عضو سرویس های ویژه ای می کنند که حتی خودتان هم فکرش را نمی کردید و در نهایت هزینه هایی از شما دریافت می نمایند.

گوگل به نوبه خودش این نرم افزارها را از پلی استور خارج کرده ولی این شرکت باید بداند که همچنان باید روش های سفت و سخت تری اتخاذ کند تا بدافزارهای این چنینی نتوانند وارد فروشگاه های نرم افزاری شوند.

 

 
منبع: phonearena.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47633 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/19 تعداد مشاهده: 2512
سافت گذر