کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316273 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نکات خرید ملک در دبی

سرمایه گذاران خارجی می‌توانند به خرید ملک در دولت امارات فکر کنند. چرا که ارزش خرید ملک در دبی را می‌توان همانند ارزش سرمایه گذاری در دبی دانست. دولت امارات هم به این موضوع مهم و اساسی توجه داشته است. هم‌اکنون نیز قانون‌هایی برای خرید انواع ملک در کشور دبی وجود دارد که در صورتی که این قوانین را نادیده بگیرید، هیچ راهی برای خرید و حتی فروش ملک در دولت امارات نخواهید داشت. به طور کلی، این قوانین به منزله‌ی رعایت حقوق دولت امارات است و افراد تنها از این طریق می‌توانند به سرمایه گذاری در دبی از راه خرید ملک فکر کنند.

در ادامه این مطلب به بررسی نکات خرید ملک در دبی خواهیم پرداخت.

 

  1. یک هلدینگ بین‌المللی و با سابقه انتخاب کنید

انتخاب بهترین هلدینگ جهت خرید ملک در دبی در اولویت تمامی مراحل است. به صورتی که اگر هلدینگ انتخابی شما اعتبار کافی نداشته باشد، زمان و هزینه‌ی زیادی لازم دارید تا بتوانید دوباره به سرمایه گذاری در دبی اقدام کنید. دبیرا یک شرکت بین‌المللی می‌باشد که این امکان را برای متقاضیان ایرانی فراهم کرده است تا فرآیندهای خرید و فروش ملک را در دبی به سادگی انجام بدهند. تمامی فعالیت‌های این مجموعه با رعایت استانداردها و قوانین کشور دبی انجام می‌شود. به همین خاطر، جای نگرانی از بابت رعایت نکات حقوقی در دبی با شرکت با سابقه‌ی دبیرا وجود ندارد.

در صورتی که قبلا در دبی، سرمایه‌گذاری کرده‌اید، جهت فروش یا پیش فروش ملک خود می‌توانید آگهی‌تان را در سایت اینترنتی دبیرا بگذارید. درج آگهی فروش ملک در دبی با دبیرا به صورت رایگان است.

  1. بودجه‌ی مورد نظر خودتان را در نظر بگیرید

انواع مالکیت‌ها در دبی به دو صورت کلی است. مالکیت مطلق و مالکیت لیزینگی هر کدام با هم متفاوت هستند. به صورتی که حتی مدت زمان مالکیت هر کدام نیز فرق دارند.

اگر می‌خواهید به خرید ملک در دبی اقدام کنید، ضروری است تا بودجه‌ی خود را مشخص کنید. مشخص نکردن بودجه و هزینه لازم برای خرید انواع آپارتمان و ملک در دبی می‌تواند زمان زیادی را از شما بگیرد. چون در این حالت، مجبور هستید تا تمامی پیشنهادهای خرید ملک را مشاهده کنید و بین چندین گزینه، انتخاب خود را نهایی کنید.

  1. به شرایط تملیک ملک در دبی توجه نمایید

برای خرید ملک در دبی باید به شرایط تملیک توجه کنید. شرایط تملیک در دبی بدین صورت است که شما به مدت حداقل 10 سال و حداکثر 99 سال می‌توانید ملک مورد نظرتان را خریداری کنید. البته بعضی از ملک‌ها را نیز می‌توانید به صورت نامحدود خریداری کنید. دبیرا در کنار شما خریداران است تا بتوانید شرایط تملیک هر ملک را بررسی کنید. سپس به نهایی کردن تصمیمات خود فکر نمایید.

  1. به مزایای روش‌های خرید ملک در دبی توجه داشته باشید

روش‌های متعددی برای خرید ملک در دبی وجود دارد. در نخستین روش می‌توانید ارزش کل ملک را به صورت یکجا پرداخت کنید. در صورتی که ملک‌های پیش فروش را در دبی خریداری می‌کنید، می‌توانید مبلغ و هزینه‌ی خانه را به صورت اقساط پرداخت نمایید. در مواقعی هم که می‌خواهید یک ملک را از شخص ثالث یا فروشنده‌ دومی خریداری کنید، می‌بایست 2 درصد از ارزش کل ملک را به آن فرد پرداخت نمایید.

  1. از نکات حقوقی در کشور دبی آگاه باشید

برای خرید ملک در دبی باید شرط احتیاط را رعایت کرد. دانستن تمامی نکات حقوقی هم جزو همین شروط می‌باشد. در سال 2006 این قانون بنا نهاده شد که متقاضیان خارجی تا 99 سال می‌توانند یک ملک را در دبی خریداری کنند. در صورتی هم که قصد اجاره ملک در دبی دارید، می‌بایست مبلغ اجاره در اجاره‌نامه یکساله آن ملک ذکر شود. زمانی هم که به پایان موعد اجاره‌نامه می‌رسد، مالک می‌تواند مبلغی را به اجاره اضافه کند. این افزایش مبلغ می‌تواند تا 15 درصد ارزش ملک باشد. در غیر این‌صورت، دریافت مبلغ بیشتر برای ملک، غیر قانونی است و جرم محسوب می‌شود.

اگر یک فرد خارجی، یک ملک را در دبی خریداری کند، قانون انحصار ورثه مطابق با قوانین همان کشور می‌باشد. یعنی اگر فرد خارجی به کشور ایران تعلق داشته باشد، قانون انحصار ورثه بر حسب قوانین کشور ایران است.

  1. برای امضای قرارداد، وکیل معتبر را با دبیرا انتخاب کنید

دانستن تمامی نکات حقوقی با توجه به خرید هر ملک در دبی متفاوت است. به همین خاطر، نمی‌توان یک قانون ثابت را برای تمامی املاک در دبی وضع کرد. در این شرایط، شما به یک وکیل معتبر و آگاه نیاز دارید. یک وکیل معتبر می‌تواند شما را در امر توجه و امضا کردن قوانین، یاری کند. برای مثال، پرداخت مالیات با توجه به هر ملک متفاوت است.

سایت دبیرا این امکان را در نظر گرفته است تا تمامی متقاضیان خرید یا فروش ملک در دبی بتوانند یک وکیل معتبر را انتخاب کنند. کافی است به صفحه نخست سایت دبیرا وارد شوید و یک ناحیه از دولت امارات را انتخاب کنید. آژانس‌های مشاوره در مدت زمان کمی به شما نشان داده می‌شوند. از خصوصیات ایده‌آل دبیرا این است که معتبرترین و باسابقه‌ترین آژانس‌های مشاوره املاک در دبی را پیش روی متقاضیان قرار می‌دهد.

مرور نکات سرمایه گذاری در دبی

مدت معامله و خرید املاک در دبی به طور متوسط در 30 روز به طول می‌انجامد. یعنی فرآیند معامله و عقد قرارداد خرید ملک در دبی می‌تواند بیش‌تر از 30 روز هم باشد.

با رعایت تمامی این نکات در کنار هم می‌توانید یک تجربه‌ی عالی و موفق را در خرید ملک در کشور دبی رقم بزنید. سهل انگاری در هر کدام از این نکات می‌تواند فرآیند خرید املاک در دبی را طولانی کند. این گزارش به تنظیم شرکت دوبیرا Dobira رسیده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47701 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/06/29 تعداد مشاهده: 2493
کلید واژه ها:
سافت گذر