کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با ویژگی جدید و بسیار کاربردی Chrome OS آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، مهندسان نرم افزاری گوگل به راهکاری دست یافته اند تا کاربران بتوانند با بیشترین سرعت و کمترین کلیک ممکن، به فایل های مهم مدنظرشان دست یابند. حالا توانسته ایم پیش نمایشی از قابلیت ابداع شده توسط آنها ببینیم.

گوگل Chrome OS سیستم عامل سیستم عامل Chrome OS سیستم عامل کروم

آن طور که در نسخه آزمایشی Chrome OS مشاهده شده، گوگل ویژگی را به نام Holding Space به وجود آورده تا کاربران بتوانند به سرعت اسکرین شات ها، دانلودهای اخیر و فایل های پین شده را در Chrome OS مشاهده کنند.

برای پین کردن فایل ها فقط کافی است روی آن کلیک راست کرده و گزینه Pin to Shelf را بزنید. سپس با انتخاب آپشن Holding Space از پایین سمت راست نمایشگر، ویجت مربوطه نمایان خواهد شد تا فایل های پین شده، اسکرین شات ها و دانلودهای اخیر را نشان دهد.

در حال حاضر هیچ کدام از دکمه های Holding Space کار نمی کند ولی مطمئناً به محض فعال شدن، بسیاری از مشکلات کاربران را حل خواهد کرد. برای دانش آموزان و دانشجویان، این ویژگی فوق العاده کاربردی خواهد بود زیرا با کمترین کلیک و با پین کردن موارد می توانند به فایل های دلخواه و مدنظرشان دست یابند.

گوگل Chrome OS سیستم عامل سیستم عامل Chrome OS سیستم عامل کروم

البته اشاره کنیم که Holding Space هنوز در مراحل ابتدایی تولید و توسعه قرار دارد بنابراین فعلاً قابلیت های کامل آن را نمی شناسیم ولی چیزی که می دانیم این است که با این ویژگی به راحتی می توانیم به فایل های مختلف دسترسی داشته باشیم.

کاملاً مشخص است که گوگل می خواهد Chrome OS را کارآمدتر از گذشته کند و کارایی هایی آن را نسبت به سایر سیستم عامل ها افزایش دهد.

 

 
منبع: androidpolice.com 
 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47707 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/31 تعداد مشاهده: 2305
سافت گذر