کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان اتصال چندین دستگاه به یک اکانت واتس اپ، به زودی

به گزارش سافت گذر، واتس اپ مدتی است که در حال کار کردن روی ویژگی اتصال چندین دستگاه به یک حساب کاربری می باشد و حالا به نظر می رسد این قابلیت به زودی به دست کاربران در سرتاسر جهان خواهد رسید.

واتس اپ شبکه اجتماعی فیسبوک WhatsApp

WABetaInfo به تازگی ویژگی به نام Linked Devices کشف کرده که به افراد اجازه می دهد پیام هایی را از سایر نسخه های واتس اپ یعنی مبتنی بر وب، ویندوزی و حتی فیسبوک پرتال دریافت کنند. این باعث خواهد شد تا بالأخره بتوانیم بدون نیاز به خارج شدن از حساب کاربری دستگاه اصلی، در یک لپ تاپ یا گوشی دیگر با همان اکانت پیام بفرستیم. به علاوه، با این قابلیت امکانی فراهم می گردد تا بتوانیم بدون نیاز به اتصال اینترنت در دستگاه اصلی، پیام ارسال کنیم. واتس اپ در حال حاضر محدودیت چهار دستگاهی را مشخص و امکانی را فراهم کرده تا پیام ها، گفتگوها و . . . میان گوشی ها و لپ تاپ های مختلف همگام سازی شوند.

WABetaInfo یادآور شده که فعالسازی این ویژگی سبب خواهد شد تا دستگاه های فعلی که کاربران از آنها استفاده می کنند مسدود و حساب دوباره فعال شود. لازم به ذکر است که این قابلیت در مراحل پایانی خودش به سر می برد و به زودی به نسخه های اندرویدی و iOS بتا واتس اپ خواهد آمد. متأسفانه نمی دانیم چه زمانی شاهد این قابلیت در نسخه های عمومی این شبکه اجتماعی خواهیم بود. البته علاقه مندان به آن می توانند با ثبت نام در برنامه بتا، از این ویژگی بهره ببرند.

واتس اپ همچنین، در تلاش است تا به افراد اجازه دهد دسترسی به نسخه وب را با استفاده از سنسور اسکنر اثر انگشت به وجود آورد تا وقتی که امکان استفاده از یک اکانت در چند دستگاه فراهم می شود، امنیت این برنامه نیز افزایش یابد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47718 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/01 تعداد مشاهده: 1920
سافت گذر