کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی اپل واچ سری 6 جدیدترین اپل واچ هوشمند اپل

اپل به تازگی از نسل جدید ساعت هوشمند خود، یعنی اپل سری 6 رو نمایی کرد این ساعت هوشمند قرار است با ویژگی های جدیدتر و البته قیمت بیشتر جای ساعت هوشمند نسل قبلی خود را بگیرد.

اپل اولین بار در سال 2015 ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ را معرفی کرد و از آن سال به بعد هرسال شاهد معرفی نسخه جدیدتر اپل واچ بوده ایم طی این سال ها قابلیت هایی همچون پشتیبانی از سیم­کارت، ردیابی ضربان قلب و نمایشگر همیشه روشن به این ساعت هوشمند اضافه شده است.

اما ظاهرا ویژگی جدید Blood Oxygen که یکی از ویژگی های جدید و مهم اپل واچ سری 6 است. در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخ عرضه اپل واچ سری 6

با توجه به تاخیر یک ماهه مراسم رونمایی اپل، به نظر می آمد که تا پایان سال 2020 شاهد معرفی و عرضه اپل واچ نباشیم اما چند روز پیش اپل با پخش ویدئو کنفرانس سالانه خود از محصول جدیدش یعنی اپل واچ سری 6 رونمایی کرد. هرچند انتظار می­رفت آیفون 12 نیز همراه اپل واچ معرفی شود اما اپل اعلام کرد که انتشار آیفون 12 را به ماه اکتبر موکول کرده است.

قیمت اپل واچ سری 6

قیمت مدل پایه اپل واچ سری 6 حدود 399 دلار اعلام شده است. یعنی رقمی بالاتر از قیمت مدل های پیشین اپل واچ. البته سرنوشت ساعت های هوشمند نسل قبلی اپل فعلا نامشخص است مثلا اپل سری 3 که ساعت به صرفه اقتصادی است قیمتی حدود 199 دلار دارد. با عرضه ساعت هوشمند اپل واچ 6، قیمت سری سوم از این مقدار نیز کمتر می‌شود. به همین ترتیب قیمت اپل‌ واچ 5 نیز کمتر خواهد شد.

مشخصات جدید اپل واچ

پیش از معرفی اپل واچ سری 6 اطلاعات زیادی از آن در دسترس نبوده است. و فقط اطلاعاتی در دسترس داشتیم که از شرکت اپل درز کرده بود و تعدادی حدس گمان های دیگری که درباره این ساعت هوشمند زده می­شد.

سنسور آنالیز سطح اکسیژن خون، یکی از ویژگی های جدید

قبلا شایعاتی مبنی بر دارا بودن اپل واچ سری 6 به سنسور تشخیص اکسیژن خون مطرح بود، اما اپل با معرفی اپل واچ سری 6 مهر تاییدی بر این ویژگی زد. نسل ششم اپل واچ مجهز به سیستم هوشمند کنترل اکسیژن خون است و قابلیت اندازه گیری میزان اکسیژن خون را تنها در 15 ثانیه دارد.علاوه بر این در اپل واچ سری 6 این قابلیت برای کودکان نیز قابل اجرا می‌باشد. این فناوری که با نام SpO2 نیز شناخته می‌شود به طور مداوم سطح اکسیژن خون کاربر را بررسی می‌کند. در مواقع خاصی مانند هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی اکسیژن خون افراد با افت مواجه می‌شود.

تنظیمات خانواده

این ویژگی جدید به والدین این امکان را می­دهد که از طریق اپل واچ سری 6 فرزادنشان کنترل کاملی بر روی موقعیت مکانی آن ها داشته باشند و از طریق imessage بتوانند متوجه شوند که کودکانشان با چه کسانی ارتباط برقرار کرده و صحبت می­کنند. داشتن گوشی آیفون برای کودکان ضروری نیست و تنها با اپل واچ سری 6 میتوان به این ویژگی ها دست یافت.

 ویژگی جدید دیگر، Fitness Plus

علاوه بر ردیابی و آنالیز فاکتورهای مهمی چون سطح اکسیژن خون، ردیابی خواب و برآورد میزان فعالیت، ورزش و انجام حرکات تمرینی نیز عامل مهم دیگری است که تاثیر مستقیمی بر روی سلامتی انسان دارد. از این رو شرکت اپل در تولید اپل واچ سری 6 خود این نکته بسیار مهم را نیز لحاظ کرده است. این قابلیت اپل واچ 6 تا کنون در هیچ ساعت هوشمند دیگری در نظر گرفته نشده است. در اپل واچ 6 قابلیت ارائه برنامه‌های ورزشی را به کاربران خود دارد. دارندگان ساعت هوشمند اپل واچ می‌توانند با پرداخت 9.99 دلار به صورت ماهیانه، برنامه‌های تمرینی ورزشی خود را دریافت کرده و طبق آن به فعالیت بپردازند.

عمر باتری بهتر در اپل واچ سری 6

اپل‌ واچ 5 به دلیل اضافه شدن ویژگی نمایشگر همیشه روشن، از لحاظ عمر باتری عملکرد ضعیف‌تری نسبت به اپل‌ واچ 4 داشت و به همین دلیل انتظار همه کاربران این است که در سری 6 شاهد بهبود قابل توجه عمر باتری باشیم؛ به طوری که حداقل مانند اپل‌‌ واچ 4 باشد و در بهترین حالت با یک بار شارژ، دو یا سه روز دوام بیاورد. بدین صورت استفاده از ویژگی ردیابی خواب نیز برای کاربران آسان‌تر خواهد شد.

ویژگی های بیشتر برای ورزش و سلامتی در ساعت هوشمند اپل واچ 6

اپل‌ واچ همین حالا نیز یک دستگاه بسیار عالی برای سنجش سلامتی و همچنین ورزش است؛ اما بسیاری از کاربران از اینکه در سری 5 در این بخش هیچ ویژگی جدیدی اضافه نشده بود، دلسرد شده بودند و انتظار دارند اپل این اتفاق را با افزودن قابلیت‌های جدید به مشخصات اپل واچ 6 جبران کند.

اگر قصد خرید اپل واچ سری 6 یا همان ساعت هوشمند اپل نسل 6 را دارید میتوانید از دسته بندی اپل واچ در سایت hexstore اقدام به خرید این محصول نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47722 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/07/02 تعداد مشاهده: 2020
کلید واژه ها:
سافت گذر