کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همگام سازی داده ها میان نسخه اندرویدی و دسکتاپی اوپرا با کد QR

به گزارش سافت گذر، اوپرا امروز آپدیتی برای مرورگرش منتشر کرد تا کاربران راحت تر بتوانند داده هایشان را میان نسخه های موبایلی و دسکتاپی همگام سازی کنند. به علاوه، این شرکت قابلیت چت کردن موسوم به Flow را به ورژن اندرویدی افزوده است.

اوپرا Opera اندروید ویندوز مرورگر

بر این اساس، نسخه 60 اوپرا اندرویدی به افراد اجازه می دهد یک کد QR نمایش داده شده در ورژن دسکتاپی را اسکن کرده و داده ها نظیر بوکمارک ها، تب های در حال اجرا، موارد مورد علاقه، تاریخچه جستجو و . . . را میان گوشی و رایانه همگام سازی کنند. این ویژگی بخشی از امکان همگام سازی اوپرا می باشد که از نسخه های ویندوزی، macOS و لینوکسی پشتیبانی خواهد کرد.

استفان استجرنلوند، مدیر تولید اوپرا اندرویدی می گوید:«« مردم معمولاً به خاطر طولانی بودن فرآیند وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، اطلاعاتشان را میان گوشی و رایانه همگام سازی نمی کنند. در جدیدترین ورژن اوپرا، ما این روند را ساده تر کرده ایم بنابراین تمام چیزی که کاربران برای وصل کردن دستگاه به آن احتیاج دارند این است که یک کد QR نمایش داده شده در کامپیوتر را اسکن کنند»».

علاوه بر قابلیت گفته شده، ویژگی چت کردن موسوم به Flow که پیش از این در اوپرا تاچ وجود داشت هم به نسخه اصلی این مرورگر آمده است. این گزینه به کاربران اجازه خواهد داد فضای گفتگوی مخصوص به خودشان را داشته باشند و بتوانند لینک ها، تصاویر و متون را از طریق آپشن Send to Flow به آنجا بفرستند.

Flow از شیوه رمزنگاری سرتاسری بهره می برد و کاربران می توانند در آن فایل هایی به بزرگی 10 مگابایت آپلود کنند. همچنین، امکانی فراهم شده تا با کلیک کردن روی فلش کنار قسمت نوشتن آدرس، سایت به Flow ارسال شود. به علاوه، اوپرا اندرویدی در صفحه اصلی خود، سایت های پیشنهادی را نشان می دهد تا سایت های بیشتر بازدید شده کاربران نمایش داده شود.

به نسخه دسکتاپی که حالا به شماره 71 آپدیت شده هم اوپرا قابلیت Easy Files را افزوده تا به مردم اجازه دهد با نمایش دانلود های اخیر، آنها را سریع تر ضمیمه کنند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47737 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/03 تعداد مشاهده: 1987
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر