کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فوتبال منیجر 2021 به پلی استیشن نمی آید

به گزارش سافت گذر، سری فوتبال منیجر همواره از جمله گیم های پرطرفدار بوده چرا که توجه علاقه مندان به بازی های شبیه سازی را جلب می کرد. اولین نسخه از این سری در سال 2004 معرفی شد و از آن زمان تا کنون هر سال شاهد ورژن های تازه آن بوده ایم اما چند سالی می شود که هیچ نسخه ای از آن برای کنسول های خانگی عرضه نشده است.

فوتبال منیجر فوتبال منیجر 2021 Football Manager 2021 Football Manager بازی

حالا گفته می شود که قرار است فوتبال منیجر 2021 دوباره به کنسول های گیمینگ بیاید اما به خاطر اینکه سیستم کدنویسی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را سونی به توسعه دهندگان نداده، این گیم برای این دو دستگاه منتشر نخواهد شد.

در یک پست وبلاگی، شرکت سازنده بازی عنوان کرده که فوتبال منیجر 2021 در تاریخ 24 نوامبر به دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز می آید و کسانی که آن را از این دو روش خریداری کنند، Football Manager 2021 Touch را به صورت رایگان برای PC و مک بوک دریافت خواهند کرد. نسخه های iOS و اندرویدی نیز به زودی عرضه می شوند و ورژن نینتندو سوئیچ هم تا پیش از پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

در یک اتفاق غیرمنتظره، این بازی قرار است به ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس هم بیاید و با دسته های این کنسول سازگاری داشته باشند و بتوان با استفاده از تکنولوژی Xbox Play Anywhere ویندوز 10 آن را ذخیره کرد. این برای اولین بار است که از سال 2008 تا کنون فوتبال منیجر برای کنسول های مایکروسافت عرضه می شوند. باید اشاره کنیم که تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی برای کنسول های نامبرده مشخص نشده است.

به خاطر اشاره نکردن به پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، مایلز یاکوبسون، مدیر تیم تولید بازی به طرفداران علاقه مند اعلام کرد مایکروسافت برای قرار دادن فوتبال منیجر در ایکس باکس درخواست داده ولی سونی این کار را نکرد.

یاکوبسون می گوید:«« برای اینکه یک بازی برای یک پلتفرم تولید شود، شما باید سیستم های کدنویسی آن را در اختیار داشته باشید. ما با سونی مذاکره کردیم ولی آنها سیستم هایشان را در اختیارمان قرار ندادند اما با مایکروسافت که مذاکره کردیم، آنها به درخواستمان پاسخ دادند»».

بسیار جالب است که مایکروسافت همه تلاشش را به کار گرفته تا یکی از محبوب ترین بازی ها را به کنسول های فعلی و آتی خودش بیاورد ولی سونی حتی زحمت نکشیده بسته های کدنویسی را ارائه کند. البته با توجه به اینکه تقریباً بعد از یک دهه فوتبال منیجر دوباره به یک کنسول خانگی آمده، باید منتظر ماند و دید آیا شرکت سازنده کار درستی کرده یا خیر. در حال حاضر گیمرهای علاقه مند می توانند با مراجعه به سایت فوتبال منیجر، بازی Football Manager 2021 را پیش خرید کنند.


منبع: neowin.net 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47742 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/05 تعداد مشاهده: 2676
سافت گذر