کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316090 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

بهترین ویژگی های کیبورد SwiftKey برای سیستم عامل اندروید

به گزارش سافت گذر، صفحه کلیدی که امروزه از آن برای تایپ کردن در گوشی استفاده می کنید، دیگر صرفاً یک کیبورد نیست زیرا همان طور که تلفن های همراه هوشمندتر شده اند، صفحه کلیدها هم هوشمندتر شده اند. در این بین، SwiftKey مایکروسافت یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که می توان آن را در اندروید و iOS نصب کرد و طی سالیان اخیر چنان پیشرفتی کرده که فراتر از یک کیبورد می باشد. آیا می دانید می توانید مستقیماً از طریق SwiftKey قرارهای کاری خود را چک و یا متنی را همزمان در پنجره گفتگو ترجمه کنید؟. در واقع امکانات این اپلیکیشن بیش از چیزهایی است که گفتیم. ادامه این خبر را بخوانید تا با بهترین ترفندهای SwiftKey که احتمالاً از آنها خبر ندارید آگاه شوید.

کیبورد صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت صفحه کلید مایکروسافت

نکته: امکاناتی که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم، مختص نسخه اندرویدی SwiftKey است و نه iOS.

نشانگر را به آسانی جابه جا کنید

انتخاب قسمتی از متن تایپ شده همیشه یکی از کارهای بسیار سخت در سیستم عامل اندروید بوده زیرا انگشتان ما غالباً بزرگتر از دکمه ها می باشند. این بار و با تقلید از اپل، مایکروسافت روش ناوبری به SwiftKey اضافه کرده که اجازه می دهد با استفاده از دکمه درج فاصله نشانگر را جابه جا کنید. برای بهره گیری از این روش، فقط کافی است روی قسمت نوشتن متن ضربه بزنید و انگشتتان را روی دکمه درج فاصله نگه دارید و سپس به اطراف بکشید تا نشانگر حرکت کند. این شیوه، فرآیند ویرایش و تغییر فرمت ایمیل ها و اسناد طولانی را آسان خواهد کرد.

از کلیپ بورد استفاده کنید

کیبورد صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت صفحه کلید مایکروسافت

اگر مدام اسناد را ویرایش می کنید و ایمیل می نویسید، از ویژگی کلیپ بورد SwiftKey می توانید نهایت استفاده را ببرید. هر نوع متن یا فایل رسانه ای که کپی می کنید، به صورت خودکار در کلیپ بورد ذخیره می گردد که می توانید در آینده به آن دسترسی داشته باشید. چنان چه همواره چیزی را کپی و پیست می کنید، امکان پین کردن آن برای دسترسی سریع تر وجود دارد. برای دستیابی به کلیپ بورد در SwiftKey، روی آیکون دارای دو فلش ضربه زده و سپس آیکون کلیپ بورد را از نوار ابزار لمس کنید. همه محتواهای کپی شده در آنجا نمایش داده خواهند شد. اگر نمی خواهید با این ویژگی کار کنید، به تنظیمات کیبورد رفته و سپس از بخش Rich input آپشن Clipboard را پیدا و گزینه Remember copied items را غیرفعال کنید.

متن را مستقیماً ترجمه کنید

کیبورد صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت صفحه کلید مایکروسافت

اگر نیاز دارید تا متنی را ترجمه کنید، حتماً نباید اپلیکیشن مترجم را اجرا نمایید زیرا می توانید از SwiftKey که از مترجم مایکروسافت قدرت گرفته بهره ببرید. با ضربه زدن روی آیکون دارای دو فلش در گوشه بالا سمت چپ، نوار ابزار را اجرا نمایید و سپس دکمه ترجمه را زده و متنی که می خواهید ترجمه شود را تایپ کنید. متن ترجمه شده به طور خودکار در قسمت نوشتن نمایان خواهد شد. شما می توانید زبان مبدأ و مقصد را تغییر دهید.

کیبورد را جابه جا کنید

کیبورد صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت صفحه کلید مایکروسافت

لازم نیست که همیشه کیبورد در پایین نمایشگر نمایش داده شود. شما می توانید آن را به قسمت های مختلف انتقال دهید. فقط کافی است نوار ابزار را اجرا کرده و سپس منوی سه نقطه ای شناور را انتخاب کنید. از آنجا گزینه Modes و سپس Float را بزنید. SwiftKey حالا قابلیت جابه جا شدن را خواهد داشت و می توانید آن را به هر کجا می خواهید ببرید. برای بازگرداندن آن به قسمت پایینی، کیبورد را به پایین بیاورید و به مدت یک ثانیه نگه دارید.

قرارهای کاری را در تقویم چک کنید

کیبورد صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت صفحه کلید مایکروسافت

اگر می خواهید ببینید در فلان تاریخ چه اتفاقاتی رخ داده و یا قرارهای کاری چگونه است، نیازی نیست که حتماً اپلیکیشن تقویم را باز کنید زیرا می توان مستقیماً این کار را از SwiftKey انجام داد. نوار ابزار این کیبورد را اجرا کرده و روی دکمه سه نقطه ای ضربه بزنید. سپس Calendar را برگزینید. اگر برای اولین بار است که از این ویژگی استفاده می کنید، باید به تقویم مجوز دسترسی بدهید. پس از آن می توانید همه قرارهای کاری را در SwiftKey ببینید.

از گسترش دهنده متن استفاده کنید

SwiftKey یک گسترش دهنده درونی دارد که می تواند الگوهای نوشتاری شما را به خاطر بسپارد و در مواقع مورد نیاز، آنها را نشان دهد. مثلاً، می توانید از میانبر addr برای درج مستقیم آدرس خانه یا محل کار استفاده کنید. برای بهره مندی از این ویژگی، از نوار ابزار به Clipboard بروید و گزینه Add a new clip را بزنید. عبارت کلیدی مدنظر را بزنید و میانبرش را هم درج کنید. البته انجام مرحله دوم اختیاری است زیرا به هر عبارت نوشته شده می توان از طریق کلیپ بورد دسترسی داشت.

در اینترنت جستجو کنید

شاید این ویژگی ساده باشد اما هنوز هم بسیاری از افراد از آن آگاه نیستند. شما بدون نیاز به ترک کردن پنجره گفتگو می توانید در گوگل یا بینگ به جستجو بپردازید. فقط کافی است SwiftKey را اجرا کرده و آیکون سرچ را از گوشه سمت چپ بیابید. سپس عبارت مدنظر را تایپ کنید تا نتایج جستجو در یک پنجره مرورگر کوچک ظاهر شوند. پنجره مرورگر دو گزینه گرفتن اسکرین شات و یا ارسال نتایج جستجو در قالب پیام را پیش روی چشمان شما می گذارد.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47753 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/07 تعداد مشاهده: 3304
سافت گذر