کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فریلنسر یا شرکت برنامه نویسی؟ کدامیک بهتر است؟

زمانی که شما پروژه‌ای برای اجرا داشته باشید ممکن است این سوال برایتان پیش آید که برای انجام پروژه فریلنسر بهتر است یا شرکت برنامه نویسی. این دو هر یک دارای مزایا و ویژگی‌های مختص به خود هستند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

6 مورد از مهمترین مزایای واگذاری پروژه به یک شرکت برنامه نویسی

  1. تیم مجرب و متخصص:

یک شرکت برنامه نویسی معتبر و حرفه‌ای از چندین برنامه نویس متخصص و مجرب تشکیل شده است. برای اجرای یک پروژه قوی,  و برنامه نویسی اختصاصی لازم است که تمام متخصصین به صورت گروهی برای توسعه نرم افزار اقدام نمایند. یک تیم برنامه نویسی متشکل از طراحان، توسعه دهندگان front-end ، back-end ، مدیران پروژه و ... است. زمانی که پروژه به یک شرکت برنامه نویسی واگذار می‌شود در سریع‌ترین زمان شما به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید.

  1. مشاوره برای پیشبرد بهتر پروژه و منفعت بیشتر:

از دیگر مزایای واگذاری پروژه به شرکت برنامه نویسی مشاوره است. یک شرکت برنامه نویسی با ارائه نکات و مشاوره به کارفرما کمک بزرگی می‌کند. آن‌ها هرآنچه را که برای انجام پروژه به بهترین حالت سودمند است را معرفی کرده و بهترین راهبردها و تکنولوژی‌های موجود را در اختیارتان قرار می‌دهند. در واقع آن‌ها به شما پیشنهاد می‌دهند که برای هدف قرار دادن مخاطب می‌توانید از چه ابزاری استفاده کنید. بهترین ابزار تحلیلی را به شما پیشنهاد داده و برای افزودن یا حذف کردن برخی امکانات به پروژه شما را راهنمایی می‌کنند. در این صورت شما بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید و دید کامل‌تری نسبت به پروژه پیدا خواهید کرد.

  1. ایده های خلاقانه برای پروژه:

آن‌ها مزایا و معایب برخی از قسمت‌های پروژه را به شما متذکر خواهند شد و برای هرچه بهتر شدن پروژه به شما مشاوره خواهند داد. شرکت‌های برنامه نویسی معمولا اتاق فکری دارند که در آن ایده‌های خلاقانه مطرح می‌گردد. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید پروژه برنامه نویسی انجام دهید، بهترین گزینه برای شما شرکت برنامه نویسی با تجربه و حرفه‌ای است. به طور مثال شما بعد از طراحی یک سایت فروشگاهی می‌خواهید اپلیکیشن آن را نیز طراحی کنید.

  1. افراد متخصص در زمینه های مرتبط با پروژه:

شرکت برنامه نویسی معمولا دارای مجموعه افراد متخصص در زمینه‌های مختلف است و بدون دوندگی می‌توانید انجام سایر قسمت‌های پروژه را به آن‌ها واگذار کنید.

  1. به روز بودن زبان برنامه نویسی و تکنولوژی های جدید:

زمانی که فناوری جدیدی مطرح می‌شود شرکت‌های برنامه نویسی به سرعت آن را به کار می‌گیرند. زیرا افراد فعال در آن‌ها آماده توسعه خود و دانش‌شان هستند. تیم برنامه نویسی همیشه در صدد هستند که اخرین و به روزترین ابزارها و تکنولوژی‌ها را به شما معرفی نمایند.

  1. انعقاد قرارداد محکم و پایبند به تعهدات:

زمانی که کار خود را به یک شرکت برنامه نویسی واگذار می‌کنید نیازی ندارید که تمام مراحل را مدیریت کنید. در واقع شما برای بررسی روند پروژه لازم نیست با تک تک اعضای تیم تعامل داشته باشید.

شرکت‌های برنامه نویسی به صورت قانونی کار می‌کنند. طبق قراردادی که میان مشتری و شرکت منعقد می‌گردد تمام حق و حقوق شما به طور کامل در آن درج شده و شرکت موظف به رعایت آن‌ها خواهد بود.

مزایای فریلنسر نسبت به شرکت

قیمت کمتر نسبت به شرکت:

معمولا مبلغ پرداختی برای انجام پروژه به فریلنسر کمتر از شرکت برنامه نویسی خواهد بود. زیرا تمام مبلغ پرداختی به فریلنسر متعلق به خود او خواهد بود. شرکت پروژه را در زمان کمتری ارائه می‌دهد اما هزینه‌های او در مقایسه با فریلنسر بیشتر خواهد بود. زیرا افراد بیشتری برای انجام پروژه فعالیت می‌کنند. هزینه‌های جانبی آن‌ها بیشتر است و باید مبلغی نیز به بازاریابان و مدیران فروش پرداخت شود. هزینه اجاره، تبلیغات و .... از دیگر مواردی است که موجب افزایش هزینه برنامه نویسی خواهد شد.

تخصص در یک زمینه:

معمولا فریلنسرها در یک زمینه کاری خاصی تخصص دارند. اگر پروژه شما در رابطه با یک زبان برنامه نویسی خاص باشد می‌توانید با خیال آسوده پروژه خود را به او بسپارید. واگذاری پروژه به فریلنسری که در زمینه خاصی مهارت دارد تضمین می‌کند که شما در آخر کار یک کد نوشته شده با کیفیت دریافت می‌کنید. شما همچنین می‌توانید نمونه کارهای قبلی او را دیده و با مشتریان او در رابطه با کیفیت کار و نحوه تحویل صحبت کنید.

حال کدامیک را انتخاب کنیم؟ شرکت یا فریلنسر؟

 

در انتخاب اینکه پروژه به فریلنسر سپرده شود یا شرکت برنامه نویسی جواب قطعی و دقیقی وجود ندارد. در بسیاری از موارد نوع و وسعت پروژه و محدودیت‌ها تعیین کننده این است که کدامیک برای شما بهتر هستند. هر کدام از این دو مورد مزایا و معایبی دارند که باید به طور کامل بررسی شده و سپس پروژه به آن‌ها واگذار گردد. در برخی موارد فریلنسر نمی‌تواند به تنهایی نیازهای شما را برآورده سازد و باید یک تیم پروژه را پیش ببرد.

مشاهده رزومه هر شرکت برای انتخاب بهترین شرکت برنامه نویسی در ایران بسیار حائز اهمیت است و می تواند انتخاب شما را تغییر دهد. پس باید در انتخاب شرکت و یا مجموعه برنامه نویسی دقت لازم را بکار برد تا در انجام کار پروژه دچار مشکل نشد.

گروه برنامه نویسی آیسا با استفاده از متخصصان برنامه نویسی توانسته در این زمینه پروژه های بسیاری در سطح استان اصفهان و حتی سراسر کشور به انجام برساند که نمونه کارهایی اجرایی خود تضمینی برای انجام پروژه های شما می باشد.

جهت مشاهده نموهه کارهای اجرایی می توانید به وب سایت آیسا مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47788 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1399/07/12 تعداد مشاهده: 2611
کلید واژه ها:
سافت گذر