کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9179 | مشاهده و دانلود: 738885556 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/21 | اعضاء: 316580 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید استودیو 4.1 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، وقتی صحبت از تولید نرم افزار اندرویدی می شود، بلافاصله اسم اندروید استودیو به گوش می رسد. گوگل هم مدام در حال انتشار بروزرسانی ها برای از بین بردن باگ ها و اضافه کردن امکانات به این برنامه است تا انتظارات توسعه دهندگان را برآورده کند.

گوگل اندروید اندروید استودیو Android Studio Android

حالا این شرکت یک آپدیت مهم برای اندروید استودیو منتشر کرده تا شماره آن را به 4.1 برساند و کاربران بتوانند نسخه پایدار آن را دانلود و از ویژگی های تازه آن استفاده کنند.

با اندروید استودیو 4.1، گوگل 2370 باگ و 275 مشکل عمومی که در نسخه های پیشین وجود داشتند را حل کرده بنابراین تمرکز این ورژن روی بهبود عملکرد برنامه بوده است. از نظر طراحی، توجه خاصی به زبان طراحی Materia Design شده به طوری که دکمه New Project حالا ظاهر تازه تری دارد.

از نظر امکانات مخصوص توسعه دهندگان نیز این برنامه حالا یک Database Inspector دارد تا با پایگاه داده ای اپلیکیشن ساخته شده ارتباط داشته باشد و در این نحوه برقراری ارتباط هم فرقی میان Jetpack Room یا SQLite وجود ندارد. با این ابزار، توسعه دهندگان می توانند به راحتی پایگاه داده ای برنامه ها را همزمانی که در حال اجراست بررسی نمایند. به علاوه، شما می توانید شبیه ساز اندروید را مستقیماً درون خودِ اندروید استودیو اجرا نمایید تا روند تولید نرم افزار مرتب تر دنبال شود.

گوگل همچنین، گشت وگذار در میان کدهای مربوط به Dagger را آسان تر کرده زیرا بسیاری از برنامه نویسان از آنها استفاده می کنند. برای کسانی که از یادگیری ماشینی در برنامه هایشان بهره می برند، از این پس مدل های TensorFlow Lite را راحت تر می توان وارد نرم افزارها کرد.

به علاوه، در دامنه Build & Domain ویژگی های جدیدی اضافه شده است. شبیه ساز اندروید در این آپدیت دستگاه های تاشو دارای لولا را نشان می دهد تا بتوان نرم افزارها را در این گوشی ها آزمایش کرد. ضمن اینکه بررسی تغییرات با استفاده از گزینه Apply Changes مخصوص گوشی های دارای اندروید 11 یا جدیدتر آسان تر شده است.

توسعه دهندگان می توانند از این پس مستقلات زبان های برنامه نویسی C و C++ را از آرشیو اکسترنال اندروید خارج کنند. ضمن اینکه، قابلیت افزودن نماد هنگ کردن برنامه به منظور خوانایی بیشتر برای کاربران نیز فراهم شده است.

از نظر بهینه سازی، حالا رابط کاربری بخش System Trace بازطراحی شده تا بتوان جداول را انتخاب و تب خلاصه کدها را مشاهده کرد. همچنین، به پروفایل های اندروید استودیو می توان در یک پنجره جداگانه دسترسی داشت تا بتوان با هر شبیه ساز اندرویدی و یا دستگاه متصل ارتباط برقرار نمود. در نهایت، اندروید استودیو 4.1 دارای ویژگی به نام Native Memory Profiler است تا اطلاعاتی در مورد محل قرارگیری داده ها و سایز آنها ارائه دهد.

اگر علاقه مند به دانلود اندروید استودیو هستید، می توانید آن را از اینجا دریافت کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47845 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/22 تعداد مشاهده: 2278
سافت گذر