کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ماشین‌ حساب‌های پیشرفته؛ هر آنچه که یک مهندس به آن احتیاج دارد

شاید تصور کنید ماشین حساب ابزاری دم دستی و ساده برای محاسبات نه چندان پیچیده است که می‌توان آن را در تمام گوشی‌های همراه پیدا کرد. حتی می‌توان اپلیکیشن‌هایی برای ماشین حساب‌های پیشرفته‌ و مهندسی بر روی گوشی موبایل نصب کرد. اما اگر کمی دنیای ماشین حساب را زیر و رو کنید، می‌بینید که این محصولات تنوع بسیار بالایی دارند و از آن مهم‌تر امکانات جالبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. مسئله‌ی حائز  اهمیت دیگر، طیف گسترده‌ی قیمت ماشین حساب است. شما می‌توانید این محصولات از زیر 10 هزار تومان پیدا کنید تا مدل‌های پیشرفته‌‌تری که به اندازه‌ی یک گوشی میان رده ارزشمند هستند. اینکه کدام ماشین حساب برای شما مناسب است بستگی به انتظارات شما از این دستگاه دارد. اگر به مدل‌های بسیار پیشرفته‌ای که رسم تابع و بسط توابع را انجام می‌دهند نیاز دارید، باید مبلغ قابل توجهی را برای آن درنظر بگیرید. بدون شک پرداخت این مبلغ برای بسیاری از افراد به ویژه قشر دانشجو کاملا قابل توجه است. اما خرید اقساطی ماشین حساب به شما این امکان را می‌دهد، محصولی قدرتمند با امکانات متناسب با نیازهای خود تهیه کنید.

 

ماشین حساب‌های مهندسی

 

ماشین‌ حساب‌های مهندسی یکی از ابزارهای ضروری  دوران تحصیل و پس از آن است. ماشین‌ حساب‌های مهندسی را نیز می‌توان به دو گروه تقسیم کرد.  این ماشین‌ حساب‌ها بسیار متداول هستند و تنها به دانشجویان رشته‌‎ی مهندسی اختصاص ندارد. ماشین حساب‌های مهندسی به دو دسته تقسیم می‌شوند.

 

  1. ماشین حساب‌های مهندسی ساده

 

این دسته از ماشین حساب‌ها صفحه نمایش کوچکی دارند. بنابراین نمی‌توان از آنها برای رسم نمودار کمک گرفت. اما توابع پرکاربرد نظیر لگاریتم، مثلثات را محاسبه می‌کنند. صفحه نمایش این مدل نیز به دوشکل تک خط (single line)  چند خطی (Multiple Line) ارائه می‌شود. مثلا اگر محاسبات شما پیچیده و طولانی است، بهتر از مدل چند خطی استفاده کنید چرا می‌توانید اعداد و فرمول‌ها را به راحتی ببینید.

 

  1. ماشین حساب مهندسی با قابلیت رسم نمودار

 

این دسته از ماشین‌ حساب‌ها برای دانشجویان رشته‌ی مهندسی کاربرد بسیار زیادی دارد و پاسخگوی بسیاری از مسائل آنهاست. مثلا در این مدل می‌توان فرمول‌های کاربردی را ذخیره کرد. علاوه بر آن توانایی محاسبه‌ی مینیمم، ماکزیمم، انتگرال، انحراف خطی و نمایش توابع هندسی را دارد. قابلیت محاسبه‌ی و آنالیز متغیرهای تابع، پلات و آنالیز پیشرفته‌ی جداول از دیگر امکانات این مدل ماشین حساب‌ها است. صفحه نمایش این مدل بزرگ بوده و به 16 رنگ مجهز است. بنابراین می‌توانید گراف‌ها را به شکل رنگی مشاهده کنید. مدل‌های پیشرفته‌ی ماشین حساب مهندسی را می‌توان از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کرد. هم‎چنین از عکس‌های با فرمت JPE-G پشتیبانی می‌کند. قیمت این مدل از ماشین حساب مهندسی ساده بالاتر است به همین علت ممکن است بسیاری از افراد از خرید این مدل پشیمان شوند و به مدل‌های ساده‌تر روی بیاورند.

 

  • ماشین حساب CAS

 

ماشین حساب Computer Algebra System که به اختصار به آن CAS گفته می‌شود مدل بسیار پیشرفته‌ای است که توابع مختلف را به صورت نمادین نمایش می‌دهد. این مدل امکان برنامه نویسی را برای شما فراهم می‌کند و مانند بسیاری از کالاهای دیجیتال مدرن به صفحه نمایش لمسی مجهزند. علاوه بر آن دارای حافظه‌ی داخلی هستند و می‌توان عکس یا برنامه‌های مختلف را در آن ذخیره کرد. این محصول برای دانشجویان به ویژه رشته‎هایی که محاسبات زیاد و سنگین احتیاج دارند، بسیار مناسب است. با این حال قیمت آن بسیار بالاست و به سختی می‌توان آن را یک گزینه برای خرید درنظر گرفت. خبر خوب آن است که نیازی نیست تجهیزات مورد نظر خود را همیشه با پول نقد خریداری کنید.

 

4) ماشین حساب‌های فروشگاهی و تجاری

 

این مدل ماشین حساب نسبت به سایر ماشین حساب‌ها ابعاد بزرگ‌تری دارد و صفحه نمایش آن کشیده است و می‌تواند تا 14 رقم را نمایش دهد. این ماشین‌ حساب‌ها دارای یک پرینتر داخلی هستند که محاسبات انجام شده را چاپ می‌کند. یکی از برندهای خوشنام تولید کننده این مدل ماشین حساب کاسیو است که محصولات بسیار متنوعی در این زمینه عرضه کرده است.

 

ماشین حساب‌های ساده هم نیازی به معرفی ندارد و همه‌ی افراد حتما از آن استفاده کرده‌اند. محدوده‌ی قیمت این مدل بسیار پایین‌تر از سایر ماشین‌ حساب‌های معرفی شده است. انتخاب ماشین حساب کاملا به نیازها و انتظارات شما بستگی دارد. اگر به ماشین حساب‌های پیشرفته احتیاج دارید با خرید اقساطی می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را برای خود تهیه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48044 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: trb تاریخ خبر: 1399/08/27 تعداد مشاهده: 2295
کلید واژه ها:
سافت گذر