کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316350 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه شیوه ارسال پیام RCS در Google Messages برای همه

به گزارش سافت گذر، گوگل چند سالی می شود که در حال راه اندازی سرویس RCS برای گوشی های اندرویدی می باشد و هر بار نسبت به عرضه آن وسواسی تر کار کرده است. این شرکت امروز خبر تازه ای داد و اعلام کرد که این سرویس او حالا در سرتاسر جهان منتشر شده و همه می توانند از آن استفاده کنند.

گوگل RCS SMS Google Messages اپلیکیشن پیام رسان گوگل

RCS دارای امکانات پیام رسانی متعددی است که معمولاً در SMSها نمی توان از آنها بهره برد که از آن جمله می توانیم به گزارش تحویل، علامت مربوط به شخص در حال تایپ، اشتراک گذاری فایل های رسانه ای و . . . اشاره کنیم. اپل مدتی است که چنین قابلیتی را با اپلیکیشن iMessage عرضه کرده و برای اینکه گوگل از رقیبش عقب نماند، روش مشابهی را به اندروید آورده است. انتشار گسترده تر یعنی اینکه افراد بیشتری می توانند از امکانات نامبرده بهره ببرند و به جای گوشی های آیفون، سراغ موبایل های اندرویدی بیایند.

البته در اینجا محدودیتی وجود دارد و آن اینکه بر اساس اعلام گوگل، استفاده از RCS ممکن است بستگی به ارائه دهنده خدمات ارتباطی یا مدل گوشی داشته باشد. این دقیقاً همان مشکلی است که گوگل مدت هاست دارد با آن دست و پنجه نرم می کند و به همین دلیل از سال قبل بدون توجه به اپراتورها، RCS را در برخی کشورها منتشر کرد. مشخص نیست دقیقاً کدام دستگاه ها یا اپراتورها اجازه فعالیت به RCS را نخواهند داد اما اگر شما می خواهید این گزینه را فعال نمایید، باید مراحل گفته شده در گوشی خود را دنبال کنید.

گوگل همچنین یادآور شده که با بهره گیری از سیستم رمزگذاری سرتاسری، در حال ارتقای امنیت RCS است؛ ویژگی که از ابتدای سال جاری میلادی دارد روی آن کار می شود. کاربران نسخه بتا Google Messages می توانند رمزگذاری سرتاسری این برنامه را از این ماه ببینند ولی توجه کنید که عرضه آن ممکن است تا سال آینده هم ادامه دار باشد. لازم به ذکر است که ابتدا مکالمات یکنفره از آن پشتیبانی می کنند و همچون پیام های RCS، هر دو طرف باید از اپلیکیشن Google Messages و امکان پیام رسانی آن استفاده نمایند تا این قابلیت برایشان فعال باشد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48068 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/01 تعداد مشاهده: 2010
سافت گذر