کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316402 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

FCC می گوید: ZTE هنوز یک تهدید برای امنیت ملی است

به گزارش سافت گذر، در ماه اکتبر سال 2012، پیش نویسی به کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان ایالات متحده ارسال و در آن عنوان شد که پس از بررسی های صورت گرفته در 11 ماه اخیر، دو شرکت چینی ZTE و هواوی تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا به شمار می آیند. امروز اما، بلومبرگ گزارش می دهد که FCC توافق کرده که ZTE را باید همچنان تهدیدی علیه امنیت ملی ایالات متحده به حساب آورد. آژانس مخابرات آمریکا نیز از تجهیزات ساخت ZTE که در شبکه های این کشور به کار رفته ابراز نگرانی کرده زیرا می گوید که امکان دارد از کاربران جاسوسی شود.

هواوی ZTE آمریکا ایالات متحده FCC

در حالی که بسیاری ها ZTE و هواوی را به خاطر گوشی هایی که تولید می کنند می شناسند اما باید بدانیم که این دو برند در زمینه تأمین زیرساخت های شبکه ای و مخابراتی نیز فعالیت دارند به طوری که شرکت دوم بزرگترین تأمین کننده سخت افزارهای اینترنت 5G در دنیا به حساب می آید. هر دوی این کمپانی ها در مناطق روستایی آمریکا زیرساخت های خود را قرار داده اند ولی FCC می خواهد آنها را کنار بزند. آجیت پای، مدیرعامل این نهاد می گوید:«« نصب زیرساخت های شرکت های چینی در شبکه های 5G این فرصت را به دولت چین خواهد داد تا اطلاعات مورد نیازش را از سرتاسر جهان دریافت کند»».

پای همچنین اعلام کرده که FCC تأمین بودجه برای خرید زیرساخت از هواوی و ZTE را ممنوع اعلام نموده است. این بودجه ها که هر سال ارزششان به 8.5 میلیارد دلار می رسد، برای خرید سخت افزارهای شبکه های مخابراتی استفاده می شوند تا افراد بتوانند به اینترنت دسترسی داشته باشند. به علاوه، قرار است در تاریخ 10 دسامبر، قوانین سفت و سخت تری علیه هواوی و ZTE به تصویب برسد.

در حالی که هم هواوی و هم ZTE این اتهامات را رد کرده اند، در روزهای ابتدایی سال جاری میلادی از FCC خواستند دیگر آنها را تهدیدی علیه امنیت به حساب نیاورد. در تابستان امسال، ZTE خبر داد که به مشتریانش زیرساخت هایی را می فروشد که کاملاً ایمن هستند و با قوانین ایالات متحده سازگاری دارند. پس از این اقدام، پای گفت:«« رد کردن ادعاهای ZTE مبنی بر اینکه دیگر تهدیدی علیه امنیت ملی ما نیست یک گام بسیار مهم به شمار می رود زیرا باعث خواهد شد تا شبکه های مخابراتی خود را از خطرات امنیتی حفظ کنیم»». پای ادامه می دهد که ZTE هنوز رد نکرده که در چین قانونی وجود دارد که دولت این کشور به کمپانی ها اجازه می دهد از شهروندان جاسوسی نماید. او در توییتی نوشت:«« توجه کنید که ZTE قانون حق دولت چین برای جاسوسی از شهروندان، شرکت ها، سازمان ها و . . . و کسب اطلاعات از آنها را رد نکرد»».

بر خلاف ZTE، امروز نامی از هواوی برده نشده است. این شرکت به صورت جداگانه از FCC خواسته تا تاریخ 11 دسامبر قوانین وضع شده علیه او را بازنگری کند. لازم به ذکر است که این کمپانی چینی برای اثبات حق و حقوق خود 5000 سند آماده کرده است.

در دو سال گذشته، هواوی نتوانسته بدون مجوز به مواد اولیه آمریکایی دست یابد. به علاوه، او نمی تواند تراشه هایی را که آمریکایی ها تولید می کنند، خریداری نماید. در سمت دیگر، ZTE به سرنوشت دیگری دچار شد. دونالد ترامپ، به جای اینکه همچون هواوی، ZTE را تنبیه کند، با ارسال نامه ای به دپارتمان تجاری خواستار برداشته شدن تحریم ها علیه این کمپانی شد. او گفت که پس از مذاکره با رئیس جمهور چین و اینکه فهمید در این کشور شغل های بسیاری از بین رفته اند، ZTE را دوباره وارد چرخه فعالیت در ایالات متحده کرده است.

حال باید دید با تغییر رئیس جمهور ایالات متحده در تاریخ 20 ژانویه 2021، سرنوشت هواوی و ZTE چگونه خواهد شد.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48099 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/05 تعداد مشاهده: 2308
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر