کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس، بهترین اختراعات 2020

به گزارش سافت گذر، مجله تایم در لیست بهترین اختراعات سال 2020 خود سلیقه گیمرها را نیز در نظر گرفته و ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 را به این فهرست اضافه کرده است.

کنسول گیمینگ سونی مایکروسافت ایکس باکس پلی استیشن

در این لیست که هر ساله به بهترین تکنولوژی های ساخته شده در دنیا اشاره می کند و از آنها به عنوان پیش برندگان فناوری اطلاعات جهان یاد می شود، همه نوع محصولات اعم از پزشکی و یا دستگاه های زیست محیطی به چشم می خورد.

مجله تایم در این لیست یادآور می شود که ایکس باکس سری اس با قیمت 299 دلاری یک اختراع فوق العاده برای سال های آتی دنیای گیمینگ است. البته این مجله می گوید که تنها به خاطر سرویس اشتراک Xbox Game Pass این کنسول را در فهرست خود آورده و نه به خاطر سخت افزار آن.

در این مجله نوشته شده است:«« کنسول گیمینگ مایکروسافت چیزی فراتر از محصول متعلق به نسل های آتی است به طوری که می توانیم به آن نتفلیکس دنیای گیمینگ بگوییم. سلاح مخفی ایکس باکس سری اس Game Pass می باشد؛ سرویسی که باعث می شود بازی های محبوب در همان تاریخی که عرضه می گردند، به دست گیمرها برسند. این بازی ها با نرخ بازسازی 120 هرتزی و رزولوشن بسیار بالایی اجرا خواهند شد که نشان دهنده پیشرفت 100 درصدی نسبت به مدل پیشین یعنی ایکس باکس وان است. نکته دیگر اینکه در آن خبری از محل قرار دادن دیسک نیست و ایکس باکس سری اس بدون سروصدای اضافه بازی ها را اجرا می کند تا گیمرها راحت تر روی بازی ها تمرکز داشته باشند»».

پلی استیشن 5 سونی هم به خاطر پیشرفت های جزئی سخت افزاری اش در این لیست حضور دارد زیرا تجربه جدیدی از گیمینگ را به گیمرها می دهد که دسته DualSense از آن جمله موارد می باشد.

مجله تایم در این باره می نویسد:«« به خاطر بهره مندی از هاردهای SSD، بازی ها با سرعت بسیار بالایی در پلی استیشن 5 اجرا می شوند. پردازنده گرافیکی این کنسول نسبت به کنسول نسل قبل به میزان 10 برابر سریع تر شده و به همین دلیل تصاویر با کیفیت بالاتری پخش می شوند و موتور بازخورد لمسی نیز تجربه بازی کردن را ارتقا خواهد بخشید. زمانی که یک شخصیت روی زمین شنی راه می رود، گیمرها قدم های او را احساس خواهند کرد. زمانی که مرد عنکبوتی وارد مترو می شود، گیمرها لرزش قطار را حس می کنند. به طور کلی می توانیم بگوییم که پلی استیشن 5 قدرتمندترین کنسولی است که تا کنون دیده ایم»».

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48104 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/06 تعداد مشاهده: 3047
سافت گذر