کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل: به جای Hangouts از این اپلیکیشن استفاده کنید

به گزارش سافت گذر، Hangouts یکی از محصولات گوگل است که امکان ارسال پیام، برقراری تماس شخصی یا گروهی، اشتراک گذاری تصاویر و . . . را فراهم می کند اما اگر اخیراً با این برنامه کار کرده باشید، حتماً متوجه شده اید که گوگل از افراد خواسته به جای Hangouts از Meet استفاده کنند. اصلاً به همین دلیل است که وقتی جیمیل را اجرا می کنید، در پایین آن یک رابط برای برقراری تماس تصویری در Google Meet را مشاهده خواهید کرد و حالا با اجرای نسخه 36.0.340725045 برنامه Hangouts، بنری را خواهید دید که می گوید تماس های تصویری از این پس از Google Meet استفاده می کنند تا بتوان در آن از ویژگی هایی نظیر زیرنویس زنده، اشتراک گذاری نمایشگر و . . . بهره برد.

گوگل گوگل میت Hangouts Google Duo Google Meet

 

با این حال، گفته می شود که همچنان امکان برقراری تماس ویدیویی یک نفره در Hangouts وجود دارد ولی نمی توان دیگر به صورت گروهی در این برنامه با دیگران ارتباط برقرار کرد زیرا وقتی اقدام به زنگ زدن می کنید، به صورت خودکار لینکی از Google Meet پیست خواهد شد. کاربران این نرم افزار می توانند به صورت رایگان تماس های 10 نفره برقرار نمایند ولی اگر کسی هزینه سرویس Workspace را بپردازد، امکان زنگ زدن به 25 نفر را خواهد داشت. البته پیش از این گوگل اجازه برقراری تماس برای 25 نفر را فراهم می کرد اما با کنار گذاشتن این قابلیت، ویژگی های زیرنویس زنده و اشتراک گذاری نمایشگر را به دست کاربران رساند.

 

اگر همچنان می خواهید از Hangouts برای تماس گروهی استفاده کنید، باید از نسخه قدیمی تر 35.0.327050771 بهره ببرید اما باید توجه داشته باشید که به خاطر آپدیت خودکار بسیاری از گوشی ها، افراد زیادی ورژنی که در آن می توانند تماس گروهی برقرار کنند را از دست می دهند به همین دلیل شما دیگر نخواهید توانست به این هدف خود دست یابید.

گوگل گوگل میت Hangouts Google Duo Google Meet

دیگر روشی که می توانید در آن بدون پرداخت هزینه اضافی با بیش از 10 نفر چت کنید، Google Duo است هرچند صحبت هایی به گوش رسیده که گوگل می خواهد این سرویس را با Meet جایگزین کند. با همه اینها، به نظر می رسد فعلاً بهترین گزینه برای برقراری تماس تصویری، همین Google Meet می باشد.

 

 
منبع: phonearena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48108 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/06 تعداد مشاهده: 2102
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر