کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساعت هوشمند Redmi Watch معرفی شد

به گزارش سافت گذر، در کنار گوشی های سری ردمی نوت 9، شیائومی از اولین ساعت هوشمند پایین رده خودش با عنوان ردمی واچ نیز رونمایی کرد. این ساعت مستطیلی شکل دارای چندین قابلیت از جمله بررسی فعالیت های ورزشی، شمارنده ضربان قلب و بررسی وضعیت خواب است که قیمت مناسبی دارد.

شیائومی Redmi Watch شیائومی ردمی واچ ردمی واچ ساعت هوشمند شیائومی ساعت هوشمند

Redmi Watch یک نمایشگر 1.4 اینچی با رزولوشن 320*320 و پوشش شیشه ای 2.5 بعدی دارد. شما می توانید یکی از رنگ های مشکی، سفید و سرمه ای این وسیله را خریداری کنید که بند سیلیکونی صورتی و سبز دارد.

برای این ساعت، بیش از 120 تصویر پس زمینه در نظر گرفته شده که با استفاده از اپلیکیشن Mi Fit می توانید آنها را انتخاب کنید. به علاوه، اگر به ورزش علاقه دارید هم این ساعت قادر است فعالیت های ورزشی را بررسی کند. ردمی واچ دارای اتصال بلوتوث 5، NFC، تأییدیه ضد آب بودن تا عمق 50 متری و وزن 35 گرمی است.

شیائومی Redmi Watch شیائومی ردمی واچ ردمی واچ ساعت هوشمند شیائومی ساعت هوشمند

دوام باتری هم می تواند با استفاده معمولی تا 7 روز برسد که اگر حالت ذخیره انرژی را روشن کنید، به 12 روز افزایش پیدا خواهد کرد. این ساعت را می توان با شارژرهای معمولی در عرض 2 ساعت شارژ کرد.

قیمت Redmi Watch تقریباً 45 دلار تعیین شده و مشخص نیست چه زمانی برای فروش در سایر کشورها آماده می شود. این وسیله پوشیدنی همچنین، احتمالاً با نام می واچ لایت در خارج از چین به فروش برسد زیرا از یکی از مدارک پیشین FCC این چنین برداشت می شد.


منبع: gsmarena.com 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48113 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/08 تعداد مشاهده: 2306
اخبار مرتبط
سافت گذر