کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بنیانگذار هواوی: آمریکا می خواهد شرکت ما را از بین ببرد

به گزارش سافت گذر، هواوی چند روز پیش برند زیرمجموعه خودش یعنی آنر را به یک گروه چینی واگذار کرد. دلیل این اتفاق، محدودیت های اعمال شده توسط ایالات متحده علیه این شرکت بود زیرا آمریکا هواوی و ZTE را تهدیدی علیه امنیت ملی خودش می داند هرچند هنوز این ادعاها اثبات نشده اند. این اتفاقات در نهایت منجر شد تا هواوی مجبور شود به جای خدمات موبایلی گوگل از اکوسیستم نرم افزاری خودش بهره ببرد و امکان نصب اپلیکیشن های ساخت گوگل نظیر یوتیوب، مپس، پلی استور و . . . را نداشته باشد.

هواوی آمریکا ایالات متحده آنر

دقیقاً یک سال پس از آنکه آمریکا هواوی را وارد لیست سیاه خودش کرد، دپارتمان عدالت این کشور قانونی را به تصویب رساند که اجازه نمی داد شرکت های سازنده تراشه به هواوی محصولاتشان را بفروشند مگر آنکه مجوزهای لازم را دریافت کنند. البته بعداً مشخص شد امکان فروش تراشه های 4G وجود ندارد و این ممنوعیت تنها شامل چیپست های 5G می شود. این قانون به شدت به هواوی ضرر رساند به طوری که از مجموع 15 میلیون تراشه کایرین 9000 که به TSMC سفارش داده بود، 8.8 میلیون عدد را دریافت کرد. مشکل اصلی اما زمانی به وجود می آید که این تراشه مغز متفکر جدیدترین پرچمدار هواوی یعنی میت 40 پرو و هسته اصلی ایستگاه های 5G این شرکت می باشد.

روز گذشته، رنگ ژنگ فی، بنیانگذار هواوی از کارکنان برند آنر خواست تا به سختی کار کنند تا این شرکت بتواند هواوی را پشت سر بگذارد. البته با توجه به اینکه هواوی امروزه دومین برند پرفروش دنیای گوشی های هوشمند است، انجام این کار کمی بعید به نظر می رسد. ژنگ فی در مصاحبه خود گفت که اگرچه هواوی می توانست راه هایی برای رهایی از مشکلات پیدا کند اما ممکن بود بسیاری از کارکنان برند آنر شغلشان را از دست بدهند. «« ما نمی خواهیم برای اینکه خودمان دوام بیاوریم، انسان های بیگناه را از کار بیکار کنیم. با این تغییر، هواوی باید به یک رقیب جدی برای آنر تبدیل شود و این اتفاق یک انگیزه مضاعف در میان کارکنان آنر ایجاد کند. ما در آینده رقیب هم خواهیم بود»». تحلیلگر دنیای تکنولوژی، فلورا تانگ، می گوید که اگر آنر بتواند تولید را ادامه دهد، جای امیدواری وجود دارد. منابع خبری می گویند که رقبای هواوی در چین از شرایط ایجاد شده علیه این شرکت نهایت استفاده را برده اند حال آنکه او نمی تواند گوشی جدیدی بسازد. از میان 51.7 میلیون گوشی که در سومین سه ماهه 2020 توسط هواوی تولید شد، 13.4 میلیون عدد برند آنر داشتند.

ژنگ فی می گوید:«« تحریم های پیاپی توسط ایالات متحده سبب شده ما به این نتیجه برسیم که برخی از مقامات و سیاستمداران آمریکایی می خواهند ما را از بین ببرند و هدفشان اصلاح ما نیست»». البته این امکان وجود دارد که پس از روی کار آمدن جو بایدن، سیاست ها علیه چین ملایم تر گردد. در حال حاضر شایعه شده که قرار است ممنوعیت اعمال شده علیه اپلیکیشن تیک تاک در آمریکا، لغو شود. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا هواوی می تواند با دولت جدید ایالات متحده احیا گردد یا خیر.


منبع: phonearena.com 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48116 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/08 تعداد مشاهده: 2149
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر