کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316119 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

امکان آپلود کردن 250 گیگابایت فایل در وان درایو فراهم شد

به گزارش سافت گذر، اگر سر و کارتان همواره با فایل های حجیم است، این مژده را می دهیم که مایکروسافت محدودیت سایز آپلود در وان درایو را از 100 به 250 گیگابایت افزایش داده است. این تغییر شامل وان درایو، Microsoft Teams و SharePoint می شود.

مایکروسافت وان درایو مایکروسافت وان درایو OneDrive Microsoft OneDrive

این قابلیت به درد کسانی می خورد که با فایل های سنگین مانند ویدیوها 8K، مدل های 3D، فایل های CAD، داده های آماری زیاد و . . . کار می کنند. چنان چه شما کاربر معمولی وان درایو هستید و از نسخه تجاری آن استفاده نمی کنید، مایکروسافت می گوید که می توانید با این ویژگی ویدیوهای خانوادگی یا فایل ZIP که در آن بازی قرار دارد را آپلود نمایید.

به خاطر وجود گزینه همگام سازی تفاضلی، مدیریت این نوع فایل های حجیم بسیار آسان خواهد بود حال آنکه اگر این آپشن نبود، مجبور می شدید هر بار که یک فایل سنگین را ویرایش می کردید، کل آن را آپلود نمایید. مایکروسافت می گوید که این نوع فایل ها به قسمت های کوچکتر تقسیم و با کلیدهای منحصربفرد رمزگذاری شده اند. ویژگی پشتیبانی از محتواهای سنگین از پایان ماه جاری عرضه خواهد شد و تا پایان اولین سه ماهه 2021 نیز همه می توانند از آن استفاده کنند.

برای کسانی که از برنامه مایکروسافت 365 استفاده می کنند و 1 ترابایت حافظه ابری دارند، اضافه شدن این ویژگی زیاد تفاوتی ایجاد نخواهد کرد. در واقع داشتن این فایل های سنگین و خرید حافظه بیشتر از مایکروسافت تنها در صورتی منطقی است که کاربران وان درایو شرکت ها و افراد حرفه ای هستند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48370 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/25 تعداد مشاهده: 2640
سافت گذر