کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قرارگیری شیائومی در لیست سیاه دولت آمریکا و بیانیه این شرکت

به گزارش سافت گذر، وزارت دفاع آمریکا شیائومی و هشت شرکت چینی دیگر را در لیست سیاهی قرار داد تا سرمایه گذاران آمریکایی نتوانند با آنها تجارت کنند. این سرمایه گذاران می بایست تا تاریخ 11 نوامبر 2021 روابطشان را با شرکت های نامبرده قطع نمایند.

شیائومی آمریکا ایالات متحده هواوی دپارتمان تجارت ایالات متحده

شیائومی دومین گوشی ساز برتر در چین و سومین گوشی ساز برتر در دنیاست. باید یادآور شویم که کووالکوم یکی از کسانی است که با شیائومی کار می کند بنابراین اگر وزارت دفاع آمریکا از تصمیم خودش منصرف نشود، شرکت آمریکایی نامبرده می بایست تا ماه نوامبر ارتباطش را با شیائومی قطع کند.

دولت ایالات متحده مدعی شده که شیائومی و هشت شرکت دیگر با ارتش چین یا ارتباط دارند و یا توسط او کنترل می شوند. علاوه بر شیائومی، در این لیست به رقیب بویینگ و ایرباس یعنی Comac هم اشاره شده است.

توجه داشته باشید که این قانون که توسط دولت ترامپ تصویب شده، با چیزی که دپارتمان تجاری ایالات متحده علیه هواوی وضع کرده فرق دارد. در آن لیست، آمریکا به شرکت های چینی اجازه استفاده از تکنولوژی ها و خدمات را نمی داد.

این احتمال وجود دارد که پس از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا، این قانون لغو گردد اما حال باید منتظر ماند و دید در آینده چه می شود.

شیائومی پاسخ داد

پس از اعلام قانون جدید ایالات متحده علیه شیائومی، این شرکت در بیانیه ای ادعای وزارت دفاع آمریکا را رد و اعلام کرد اصلاً یک کمپانی نظامی نیست. به علاوه، ارتش چین مالک شیائومی نبوده و یا آن را کنترل نمی کند.

شیائومی یادآور شده که هر جایی که کار می کند، به قوانین محیطی آن کشور احترام می گذارد. به علاوه، محصولات و خدمات او مخصوص کاربران تجاری و غیرنظامی هستند.

با این قانون جدید، آمریکایی ها باید به دنبال خرید محصولات سایر شرکت ها باشند.

 

 
منبع: neowin.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48373 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/27 تعداد مشاهده: 2558
سافت گذر