کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشه گیری کودکان پس از استفاده طولانی مدت از تبلت و گوشی

به گزارش سافت گذر، به خاطر همه گیری کرونا بسیاری از کودکان ساعت های طولانی را پای تبلت ها و گوشی ها می نشینند و به نمایشگرها زل می زنند. حال فرقی ندارد که آنها با این وسایل درس می خوانند، فیلم می بینند، با دوستان چت می کنند یا . . . زیرا پس از اینکه شرایط به روال عادی بازگشت، به شدت گوشه گیر خواهند شد. طبق تحقیقات انجام شده توسط برخی محققان، بعد از اینکه کرونا به پایان رسید، شرایط بازگشت به روند عادی زندگی برای کسانی که به تبلت ها و گوشی ها اعتیاد پیدا کرده اند بسیار سخت خواهد بود.

تبلت گوشی آیپد آمریکا ایالات متحده

پروفسور کیث هامفریس، استاد روان شناسی دانشگاه استنفورد نگرانی خودش را در این زمینه با والدین در میان گذاشته است. او می گوید:«« اگر افراد مدت های طولانی به نمایشگر خیره شوند و نتوانند از شرایطی که فعلاً دارند تجربه می کنند، فاصله بگیرند، زمانی فرا خواهد رسید که گوشه گیری آنها ادامه دار خواهد شد. در سمت دیگر، برخی از کارشناسان به والدین گفته بودند به خاطر شرایط قرنطینه فعلی، نباید فرزندانشان را از استفاده کردن طولانی مدت از نمایشگرها منع کنند.

دکتر جنی ردسکی، پزشک اطفال که در مورد روش های استفاده کودکان از گوشی ها در دانشگاه میشیگان تحقیق می کند، گفته که اگر می دانست دوران قرنطینه چه قدر قرار است طول بکشد، توصیه هایی که می کرد متفاوت تر می شد. او می گوید:«« یکی از پیشنهادات من این است که والدین به غیر از ساعات مدارس، وای فای را خاموش کنند تا فرزندانشان هر لحظه وسوسه نشوند از اینترنت استفاده نمایند. در واقع هر چه آنها به انجام یک کار عادت کنند، خیلی سخت تر می توانند آن را کنار بگذارند»».

طبق تحقیقات انجام شده توسط یکی از شرکت های روان شناسی که مدت زمان استفاده از گوشی یا تبلت را توسط کودکان 4 تا 15 سال بررسی می کند، در بازه زمانی ماه های مارس تا آوریل امسال، کودکان آمریکایی روزانه به صورت میانگین 97 دقیقه یوتیوب تماشا کرده اند. این آمار نه تنها به میزان 57 درصد از آمار ماه فوریه بیشتر بود بلکه دو برابر آمار مدت مشابه پارسال هم بود. لازم به ذکر است که آمارهای مشابه این چنینی در انگلستان و اسپانیا نیز به ثبت رسیده بود.

حتی کسانی که زیر 10 سال سن داشتند نیز روزانه از بازی ها، اپلیکیشن های پخش فیلم کوتاه و پیام رسان استفاده کرده اند. دیگر بازی آنلاینی که طرفداران زیادی دارد، Robolox است که کاربران در آن می توانند بازی های ابداعی خودشان را عرضه کرده و از بازی های ساخته شده توسط دیگران استفاده کنند. شرکت سازنده این نرم افزار می گوید:«« Robolox یک پلتفرم جهانی است که میلیون ها نفر دور هم جمع می شوند تا تجربیات خودشان را در دنیای 3D بسازند و به اشتراک بگذارند. دانلود و بازی کردن Robolox کاملاً رایگان بوده و امکان اجرای آنها در گوشی ها، تبلت ها، رایانه ها، ایکس باکس وان و . . . وجود دارد»». این برنامه که یکی محبوب ترین بازی های کودکان 9 تا 12 سال بود، در نه ماه اول سال قبل بیش از 31.1 میلیون کاربر داشت که نشان دهنده رشد 82 درصدی نسبت به پارسال است.

در این میان، والدین زیادی به فرزندانشان اجازه داده اند با تبلت ها و گوشی ها به صورت آزادانه کار کنند و حتی برخی از آنها دستگاه جدید خریداری کرده اند. برای مثال، یکی از مادرانی که چهار فرزند دارد می گوید که استفاده از گوشی و تبلت حالا جای ورزش کردن را گرفته است. او حتی می گوید که پس از شروع همه گیری، برای فرزند 6 ساله اش یک آیپد جدید خریداری کرده حال آنکه تا پیش از آن از یک آیپد پرو قدیمی استفاده می شد. یکی از والدین نسبت به این قضایا کاملاً خوش بین بوده و مدعی است که استفاده از تبلت ها باعث شده فرزندانش به کارشناسان علوم دیجیتالی تبدیل شوند زیرا همه آن چیزی که به آن نیاز دارند در این وسایل پیدا می شود: حتی اجتماعی شدن»».

دکتر هامفریس می گوید که یک برنامه مدون و مناسب می تواند از اعتیاد کودکان بکاهد. البته انجام این کار زیاد آسان نخواهد بود زیرا تبلت ها امروزه برای انجام کارهای آموزشی به کار می روند و جایگزین کردن وسایل دیگر با آنها بسیار سخت است.

 

 
منبع: phonearena.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48380 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/29 تعداد مشاهده: 2249
سافت گذر