کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تردید مدیران هیوندای جهت همکاری با اپل برای تولید خودرو برقی

به گزارش سافت گذر، علاقه اپل به حضور در صنعت خودروهای برقی برای همگان به اثبات رسیده و شایعات مربوطه نیز چند سالی می شود در حال دست به دست شدن هستند. یکی دو ماه پیش، هیوندای به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ کره ای بیانیه ای منتشر و طی آن اعلام کرد که در حال مذاکره با اپل می باشد. البته او بلافاصله بیانیه اش را برداشت و اطلاعات موجود در آن را تغییر داد. خودِ اپل هم مطابق معمول چیزی نگفت زیرا این شرکت همواره در مورد کارهایی که می خواهد بکند سکوت پیشه می کند.

اپل هیوندای کیا خودروهای برقی خودروی اپل

در این میان، یک نکته برای همه روشن شد و آن هم اینکه هیوندای نیم نگاهی به این همکاری داشته و گزارش هایی که رویترز از برخی مدیران این شرکت نیز منتشر کرد دال بر همین قضیه بودند.

آن طور که از شواهد و قرائن برداشت می شود، اگر نگوییم اصلی، هیوندای یکی از شرکت هایی بوده که اپل برای تولید خودروهای برقی و بدون راننده می خواسته با او همکاری کند. با این وجود، به نظر می رسد در میان مدیران این کمپانی اختلاف به وجود آمده که آیا با اپل قرارداد همکاری منعقد کنند یا خیر.

یکی از مدیران هیوندای می گوید:«« داریم جنبه های مختلف را بررسی می کنیم تا ببینیم چه کارهایی را باید انجام دهیم. ما شرکتی نیستیم که برای دیگران ماشین بسازیم. ضمناً، همیشه این گونه نیست که همکاری کردن با اپل نتایج مثبتی به همراه داشته باشد»».

طبق اعلام افراد نزدیک به این صنعت، مذاکرات میان هیوندای و اپل از سال 2018 در حال انجام شدن است و قرار بوده پروژه ای به نام تایتان راه اندازی شود و مدیریت آن را آلکساندر هیتزینجر بر عهده بگیرد که حالا شده مدیر فولکس واگن. در حالی که این یک اتفاق منفی برای پروژه به حساب می آید و آینده درخشانی را تضمین نمی کند ولی برای یک شرکت گوشی ساز که می خواهد ماشین تولید کند، باید مدت طولانی تری بگذرد. البته اپل قصد دارد در زمینه ساخت بدنه، فریم و برخی دیگر از قطعات نقش ایفا کند و بقیه کارها را به هیوندای یا شرکت زیرمجموعه او یعنی کیا بسپارد. اگر این اتفاق رخ دهد، بر خلاف رویه هیوندای است زیرا این کمپانی معمولاً علاقه ای به همکاری با دیگر شرکت ها و تولید موتور و . . . ندارد و بیشتر دوست دارد به صورت مستقل کارهایش را انجام دهد.

یکی دیگر از منابع خبری اضافه می کند که اپل می خواهد خط تولید خودروها را در ایالات متحده راه اندازی کند؛ تصمیمی که با توجه به هزینه های مالیات و گمرک کاملاً منطقی به نظر می رسد. در این بین، گویا هیوندای می خواهد کیا را مسئول همکاری با اپل کند. یکی از توجیهات مربوط به انجام این کار هم این گونه بیان شده است:«« هیوندای شاید تنها طرف قرارداد اپل باشد زیرا اگر بخواهد با او به صورت گسترده تر همکاری داشته باشد، شاید از برنامه اصلی اش مبنی بر تولید خودروهای برند جنسیس عقب بماند»».

از طرفی، کیا در زمینه تولید خودروهای برقی سرعت پیشرفت بیشتری داشته و در حال حاضر محصولاتی را در کارخانه جورجیا ایالات متحده تولید می کند. این یعنی یک معامله دو سر برد برای او و اپل برقرار خواهد شد. به علاوه، کارشناسان یادآور شده اند که این اقدام برای هر دو طرف قرارداد نفع خواهد داشت به طوری که از تکنولوژی های هیوندای برای ساخت پلتفرم و باتری استفاده خواهد شد و از تکنولوژی های اپل برای ساخت سیستم های بدون راننده.

با این حال، شک و تردید هیوندای و تمایل به حفظ برند خودش به یک چالش اساسی تبدیل شده است. برخی از افراد آگاه به این کمپانی می گویند:«« شاید این همکاری در ابتدا برند هیوندای یا کیا را شناخته تر کند اما در دراز مدت ما تنها نقش تولید موارد ظاهری را داریم و کار اصلی را اپل می کند. واقعاً سخت است که بخواهیم با اپل کار کنیم زیرا این شرکت یک مدیر به تمام معناست که بازاریابی می کند، محصولاتش را می فروشد و با برند خودش کار می کند و اگرچه هیوندای هم یک مدیر به حساب می آید ولی قدرت اپل را ندارد»».

هنوز کسی نمی داند آیا این معامله سرانجامی خواهد داشت یا خیر اما همین که می شنویم پیشرفت هایی حاصل شده خبر خوبی است. آن طور که پیش از این شنیده بودیم، اپل می خواهد اولین وسیله نقلیه خود را تا سال 2024 تولید کند؛ نگرشی که شاید با توجه به شرایط موجود بسیار بلندپروازانه باشد اما در نوع خودش یک هدف به شمار می رود»».

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48455 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/12 تعداد مشاهده: 1991
سافت گذر