کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316089 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

دولت هند به دنبال تصویب قانون منع استفاده از بیت کوین

به گزارش سافت گذر، طبق اسناد به دست آمده از وب سایت پارلمان هند، دولت این کشور می خواهد قانونی تصویب کند که استفاده از واحدهای پولی خصوصی مانند بیت کوین ممنوع شود. این قانون همچنین قرار است زمینه ایجاد یک پول مجازی ملی را فراهم کند.

بیت کوین هند ارز رمز بلاک چین ارز رمز مجازی

 

در این لایحه که دارای عنوان ارز رمز و قوانین استفاده از واحدهای پولی دیجیتالی است، آمده است:«« درخواست ایجاد سازوکار مناسب برای تولید واحد پولی دیجیتالی و رسمی به بانک ملی هند ارائه شده است. این لایحه قرار است ممنوعیت استفاده از سایر ارز رمزهای خصوصی را در هند ممنوع کند اما در این بین استثنائاتی وجود دارد تا تکنولوژی ها و موارد کاربردی آنها گسترش یابد»».

منظور از اینکه استثنائاتی وجود دارد یعنی استفاده از بلاک چین که کاربردهای دیگری دارد، امکان پذیر خواهد بود. برای مثال، در روزهای ابتدایی ماه جاری خبر رسید که برخی از سازمان ها از بلاک چین بهره برده اند تا واکسن های مختلف را در دمای به خصوص ذخیره کنند.

قانونی که دولت هند می خواهد تصویب کند، بخشی از اقدامات بلند مدتش می باشد. رویترز در آوریل 2018 خبر داد که بانک ملی هند به مؤسسات مالی اعلام کرده خدمت رسانی به سازمان ها و شرکت هایی که از ارز رمزهای خصوصی مانند بیت کوین استفاده کرده اند را تا چند ماه دیگر متوقف نمایند. دادگاه عالی این کشور اما، این قانون را در سال 2020 به نوعی دور زد تا مردم عادی بتوانند با بیت کوین کالاهای خود را خریداری کنند.

در حالی که بیت کوین قابلیت ردیابی دارد، خیلی سخت است که دولت بخواهد نحوه استفاده آن را توسط مردم بررسی کند. البته اینکه ببینیم چه کسی چه چیزی خریده یا فروخته آسان است ولی مقدار دارای بیت کوین افراد به سختی قابل محاسبه و تشخیص خواهد بود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48458 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/13 تعداد مشاهده: 1839
سافت گذر