کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استودیوی سازنده بازی های گوگل استدیا تعطیل خواهد شد

به گزارش سافت گذر، زمانی که گوگل اولین پلتفرم گیمینگ مبتنی بر حافظه ابری خود موسوم به گوگل استدیا را معرفی کرد، در تلاش بود تا نحوه اجرای بازی ها را تغییر دهد. این سرویس ابتدا قرار بود بازی های تولید شده در استودیوی اختصاصی خودش یعنی SG&E را عرضه کند اما بر اساس جدیدترین پست وبلاگی منتشر شده، گویا قرار است این استودیو تعطیل شود.

گوگل گوگل استدیا گیمینگ

گوگل در این باره می گوید:«« شروع کردن فرآیند ساخت بهترین بازی ها از ابتدایی ترین مراحل حداقل چند سالی طول می کشد و به سرمایه گذاری عظیمی نیاز دارد و هزینه هایش نیز همواره افزایش می یابد. حالا با تمرکز بیشتر روی تکنولوژی های ثابت شده و گسترش همکاری ها، تصمیم گرفته ایم سرمایه گذاری در استودیوی اختصاصی خود را متوقف کنیم و سراغ برنامه های کوتاه مدت دیگری برویم»».

گوگل تصمیم گرفته هدف اصلی استدیا که تولید بازی بود را کنار بگذارد و به جای آن پلتفرمی بسازد که مردم بتوانند با آن بازی کنند. این شرکت می گوید که اکثر تیم های SG&E مسئولیت های دیگری را دریافت خواهند کرد و جید ریموند نیز از این کمپانی کنار رفته است.

شاید گوگل فکرش را هم نمی کرد در زمانی که کنسول های مایکروسافت و سونی وارد بازار شده اند، باید سرویسی که برایش سرمایه گذاری هنگفتی کرده را کنار بگذارد و یا شاید هم پیش از این نمی دانست ایجاد بهترین استودیو بازی سازی چه قدر زمان، تلاش، منابع مختلف و سرمایه خواهد برد.

بر این اساس، گوگل استدیا همچنان در دسترس خواهد بود و بازیکنان می توانند از این پلتفرم استفاده کنند. این شرکت سعی خواهد کرد بازی های ساخت شرکت های متفرقه را به این سرویس ابری بیاورد. بازی هایی که قرار بود در کوتاه مدت به این سرویس بیایند، همچنان در اولویت قرار دارند اما خودِ گوگل دیگر بازی تولید نخواهد کرد.

گوگل ادامه می دهد:«« ما خود را متعهد به توسعه سرویس های گیمینگ ابری می دانیم و تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا این صنعت را پیش ببریم. هدف ما ایجاد یک پلتفرم فوق العاده برای گیمرها و شرکای فعال در حوزه تکنولوژی خواهد بود تا بتوانیم این امکانات را در زندگی عادی مردم وارد کنیم»».

زمانی که گوگل استدیا راه اندازی شد، هیچ رقیبی نداشت اما حالا رقبای او عبارتند از Game Pass و xCloud مایکروسافت، GeForce Now ان ویدیا و Luna آمازون. لازم به ذکر است که سرویس گیمینگ گوگل به بازی Cyberpunk 20177 دسترسی دارد و حتی به کسانی که آن را پیش سفارش داده دسته بازی رایگان اعطا کرده است. در حالی که همچنان در این بازی باگ هایی مشاهده می شد اما در PC و استدیا خیلی خوب اجرا می شود و در کنسول ها مشکلات متعددی داشت.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48467 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/14 تعداد مشاهده: 2107
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر