کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این اپلیکیشن های اندرویدی را هر چه سریع تر پاک کنید

به گزارش سافت گذر، بر اساس اعلام مؤسسه Check Point Research، توسعه دهنده ای به نام Clast82 توانسته از سپر امنیتی گوگل پلی عبور کند و برنامه هایی را در این فروشگاه نرم افزاری قرار دهد که می توانند به اکانت های مالی افراد دست یابند و کنترل آنها را در دست بگیرند.

گوگل پلی اپ استور گوگل پلی استور بدافزار گوگل

آن طور که این مؤسسه می گوید، هکر با وارد کردن یک کد مخرب می تواند کنترل یک گوشی را در دست بگیرد به گونه ای که او به صورت فیزیکی دستگاه را گرفته و امکان نصب یک اپلیکیشن و یا کنترل از راه دور با استفاده از TeamViewer را دارد.

از آن جایی که هکر می تواند رفتار اولیه یک برنامه را تغییر دهد، سپر امنیتی گوگل پلی امکان شناسایی هویت اصلی او را ندارد. Check Point می گوید که سپر امنیتی گوگل پلی راهکاری است که خودِ دستگاه را بررسی و مدام اتصالات شبکه ای نرم افزارها را چک می کند تا چنین رفتارها را شناسایی نماید.

کشف اولیه این بدافزارها در تاریخ 27 ژانویه رخ داد و بلافاصله روز بعد مراتب به گوگل گزارش شد در 9 فوریه هم کمپانی مالک اندروید اعلام کرد تمامی نرم افزارهای ساخته شده توسط Clast82 را حذف کرده است. در حالی که این برنامه ها دیگر در پلی استور وجود ندارند ولی ممکن است همچنان در گوشی شما نصب شده باشند. بر این اساس، اگر هر کدام از آنها را دارید، هر چه سریع تر لغو نصب کنید. اسامی توسعه دهنده هر اپلیکیشن در داخل پرانتز نوشته شده است.

 

•    Cake VPN (com.lazycoder.cakevpns)
•    Pacific VPN (com.protectvpn.freeapp)
•    eVPN (com.abcd.evpnfree)
•    BeatPlayer (com.crrl.beatplayers)
•    QR/Barcode Scanner MAX (com.bezrukd.qrcodebarcode)
•    Music Player (com.revosleap.samplemusicplayers)
•    tooltipnatorlibrary (com.mistergrizzlys.docscanpro)
•    QRecorder (com.record.callvoicerecorder)

همان طور که بارها و بارها گفته ایم، بهترین روش شناسایی بدافزارها، اجتناب از دانلود آن هاست و بهترین روش انجام این کار هم خواندن نظرات کاربران در اپ استور یا پلی استور می باشد.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48696 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/24 تعداد مشاهده: 2647
سافت گذر