کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316218 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افشای اطلاعات چندین میلیون کاربر فیسبوک

به گزارش سافت گذر، بلومبرگ به تازگی اعلام کرده که اطلاعات شخصی متعلق به بیش از 500 میلیون نفر از کاربران فیسبوک به صورت آنلاین منتشر شده است تا باز هم نشان داده شود این شرکت نمی تواند از داده های افراد محافظت کند. این اطلاعات شامل نام کاربری فیسبوک، اسامی کامل، تاریخ تولد، داده های موقعیت مکانی، آدرس ایمیل و بیوگرافی می شوند.

فیسبوک شبکه اجتماعی Facebook

یکی از سخنگویان فیسبوک در بیانیه ای گفت:«« این داده ها قدیمی هستند که پیش از این در سال 2019 گزارش شده بودند. ما این مشکل را کشف و آن را در آگوست 2019 حل کردیم»». مشکلی که فیسبوک دارد این است که وقتی اطلاعات شخصی کاربران از سرورهای او خارج می شود، قدرت محافظت و جلوگیری از انتشار آنها را ندارد به همین دلیل دو سال پیش به خاطر مشکلات امنیتی گوناگون، بسیاری از اطلاعات شخصی افراد فاش شدند.

در روز شنبه، آلون گال، مدیر ارشد جرائم سایبری شرکت اطلاعاتی Hudson Rock داده های شخصی مختلف را در اینترنت کشف کرد و در توییتی نوشت:«« این اطلاعات به راحتی به دست مجرمان نمی افتند زیرا کسانی که آنها را به دست آوردند برای اینکه بتوانند با فروش آنها پول به دست بیاورند، آنها را مدت طولانی نزد خود نگه می دارند. این فرآیند ممکن چند روز و یا حتی چند سال طول بکشد ولی به هر ترتیب روزی تمام این داده ها فاش می شوند»». او در توییت دیگری نوشت:«« همه 533 میلیون داده های شخصی کاربران فیسبوک بدون اینکه بابت خرید آنها پولی پرداخت شود، به صورت آنلاین فاش شدند. این یعنی اگر اکانت فیسبوک دارید، احتمالاً شماره تلفن همراه مربوط به آن فاش شده است. متأسفانه هنوز این شرکت اتفاق رخ داده را تأیید نکرده است»».

از این تعداد، 32.3 میلیون نفر آمریکایی و 11.52 میلیون نفر انگلیسی هستند. افشای این داده ها به شدت بر اعتبار فیسبوک تأثیر منفی می گذارد و دوباره این شائبه را به وجود می آورد که این کمپانی با فروش اطلاعات شخصی کاربران به تبلیغ کنندگان، آگهی های تبلیغاتی پخش می کند. حال با توجه به اینکه داده های افراد به صورت رایگان فاش شده اند، چرا باید آژانس های تبلیغاتی بابت خرید آنها پول بپردازد؟.

یکی از خبرگزاری ها می گوید که حتی کسانی که به صورت سفت و سخت از داده های شخصی شان محافظت می کنند نیز ممکن است بتوانند اطلاعات خود را در سایت های مختلف پیدا کنند. طبق ادعای این خبرگزاری، از جمله مواردی که در میان داده ها می توان مشاهده کرد، نام کاربری فیسبوک، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و . . .  بوده اند.

 

 
منبع: phonearena.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48797 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/15 تعداد مشاهده: 2285
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر