کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316302 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش سفر به گذشته در گوگل مپس

به گزارش سافت گذر، خیلی از افراد می دانند که گوگل مپس ویژگی دارد به نام Street View ولی خیلی ها خبر ندارند که با استفاده از آن می توانند به گذشته نیز سفر کنند. گوگل در یک دهه اخیر با اعزام خودروهای مختلف در کشورها تصاویری از خیابان ها تهیه کرده که حالا با مشاهده آنها می توانیم ببینیم محل زندگی مان چه فرقی کرده است.

گوگل گوگل مپس Street View

دستیابی به این ویژگی بسیار ساده است. فقط باید به گوگل مپس و سپس Street View بروید. از گوشه بالا سمت چپ یک قسمت مشکی رنگ می بینید که در آن اسم خیابان نوشته شده است که نماد ساعت را دارد. روی آن ضربه بزنید.

حالا تصاویری را خواهید دید که گوگل آنها را تهیه کرده است. ضربه زدن روی آن عکس سبب خواهد شد آن را در صفحه اصلی Street View ببینید.

در حالی که مشاهده تغییرات محله ها و خیابان ها در سال های اخیر جذاب است ولی اگر می توانستیم ببینیم طی 50 یا 100 سال گذشته چه اتفاقاتی افتاده است بهتر می شد. بهترین راهکار برای مشاهده دنیا در یک قرن گذشته، تماشای فیلم و ویدیوهای موجود است. در این میان، Street View گوگل مپس تجربه جذابی از مشاهده خیابان های مختلف طی 10 سال اخیر به وجود می آورد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48806 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/16 تعداد مشاهده: 1975
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر