کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

جاسوسی گوگل از کاربران کروم وارد مرحله جدی تری شد

به گزارش سافت گذر، گوگل در حال جایگزین کردن روش های ردیابی اختصاصی خود با کوکی های متفرقه است تا کنترل فضای اینترنتی را از دست تبلیغ کنندگان خارج و خودش آن را مدیریت کند.

گوگل کروم گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل

البته گوگل می گوید که این روش از حریم شخصی افراد حفاظت خواهد کرد اما 15 دادستان کل، این شرکت را به ردیابی و جاسوسی متهم کرده اند.

برخی از کارشناسان می گویند که زیاد نگران این موضوع نبودند زیرا فکر می کردند همچون ویندوز 10، در کروم نیز گزینه ای وجود خواهد داشت که اجازه می داد کاربران تحت تأثیر این تصمیم گوگل قرار نگیرند اما گویا فعلاً خبری از این آپشن نیست.

از طرفی، رفتارهای اولیه گوگل نیز تا کنون چندان خوشحال کننده نبوده است. این شرکت ویژگی FLOC را آزمایش و با استفاده از آن سعی کرده اسامی کاربری افراد و تاریخچه جستجو آنها را به دست آورد و در نهایت آنها را با شرکت های مختلف به اشتراک بگذارد و آنها تبلیغات پخش کنند. در حالی که به نظر می رسید این اسامی کاربری زیاد مهم نباشند ولی همین نام ها به تبلیغ کنندگان کمک خواهند کرد راحت تر هویت افراد را شناسایی نمایند.

گوگل در حال حاضر 0.5 درصد کاربران کروم را در این ویژگی آزمایشی شرکت داده است. این افراد صرف نظر از تنظیمات مربوط به حریم شخصی و تبلیغات، به صورت کاملاً اتفاقی انتخاب شده اند و تنها راه خروج از این ویژگی هم آن است که کوکی های متفرقه را از کروم خاموش کنیم.

گوگل برنامه ریزی کرده تا این ویژگی را برای 5 درصد کاربران کروم فعال کند که تقریباً تعداد آنها به 100 میلیون نفر می رسد و سپس آن را روی تمامی افراد آزمایش نماید.

متأسفانه خیلی از افراد بدون رضایت خودشان در این پروژه آزمایشی شرکت داده شده اند به همین دلیل به صورت دوبله از آنها جاسوسی می شود؛ یکی توسط کوکی ها و دیگری توسط FLOC.

به علاوه، کسی فکر نمی کرد که گوگل می خواهد اسامی کاربری و حتی داده های تاریخچه جستجو آنها را به دست آورد.

در حال حاضر چیزی که بیش از همه ما را خشمگین می کند آن است که گوگل به کاربران اجازه نداده تا خودشان تصمیم بگیرند. به هر حال، امیدواریم یک شرکت دیگر مانند مایکروسافت که از تبلیغات درآمد کسب نمی کند، پا پیش بگذارد و مرورگری بسازد که قصد جاسوسی از کاربران را ندارد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48819 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/18 تعداد مشاهده: 2878
سافت گذر