کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل سابقه بیشتری در زمینه ردیابی آنلاین کاربران دارد

به گزارش سافت گذر، اپل همواره اعلام کرده که شرکتی است که از حریم شخصی کاربران محافظت می کند به همین سازمان های زیادی در دنیای تکنولوژی تمایلی به همکاری با او ندارند زیرا می گویند نمی توان از بیش از 1 میلیارد کاربر محصولات اپل درآمدی از طریق تبلیغات کسب نمود.

اپل iOS گوگل فیسبوک حریم شخصی

با این وجود، اپل تجارت خاص خودش را دارد به طوری که معمولا نرم افزارهایش را به کاربران می فروشد و با این روش جایگاه محصولاتش را ارتقا می دهد.

حالا در تازه ترین خبرها، مشاهده شده که اپل گفته از داده های کاربران استفاده می کند تا برای آنها تبلیغات پخش کند ولی خودش این اقدام را ردیابی نمی داند.

این شرکت می گوید:«« پلتفرم تبلیغاتی اپل در اپ استور، اپل نیوز و . . . نمایش داده می شود ولی به هیچ عنوان کاربران را ردیابی نمی کند و این یعنی از داده های جمع آوری شده برای پخش تبلیغات بهره نمی برد و آنها را به شرکت های مختلف نمی فروشد. برخی از اطلاعات کسب شده عبارتند از:

 

اطلاعات بافتی و مفهومی:
1. داده های دستگاه (تنظیمات زبان کیبورد، نوع دستگاه، نسخه سیستم عامل، اپراتور موبایلی و نوع اتصال). 2. موقعیت مکانی دستگاه (اگر تنظیمات GPS دستگاه روشن و مجوزهای مربوطه داده شده، از موقعیت مکانی استفاده خواهد شد تا تبلیغات مرتبط با موقعیت جغرافیایی منتشر گردد. البته محل قرارگیری دقیق شما توسط اپل ذخیره نخواهد شد و اطلاعاتی از پروفایل ها دریافت نمی شود. برای دستیابی به این تنظیمات، به آدرس Settings> Privacy> Location Services بروید). 3. تبلیغات در اپ استور (وقتی در اپ استور چیزی سرچ می کنید، از کلمه جستجو شده برای نمایش تبلیغات استفاده می شود). 4. اپل نیوز و . . . (نوع خبری که خوانده می شود بر نوع تبلیغی که برایتان پخش می گردد، تأثیر می گذارد).

بخش ها

گروه هایی از کاربران ساخته می شود که ویژگی های اخلاقی یک شکلی دارند بنابراین ما نیز از این اطلاعات برای پخش تبلیغات استفاده می کنیم. داده های به دست آمده از افراد شاید نشان دهنده تعلق آنها به یک قشر خاص باشد. برای حفاظت از حریم شخصی، این نوع آگهی ها تنها در صورتی پخش می شوند که گروه های 5000 نفری از افراد تشکیل شده اند. اطلاعات به دست آمده از این طریق عبارتند از: 1. داده های اکانت (نام، آدرس، سن، دستگاه لینک شده به اکانت اپل، اسم کوچک و . . .). 2. دانلودها، خریدها و سرویس های اشتراکی (موسیقی ها، کتاب ها، فیلم ها و اپلیکیشن ها، خریدهای درون برنامه ای. با توجه به داده های به دست آمده از خریدهای انجام شده یا دانلودهای صورت گرفته، به هیچ عنوان تبلیغات پخش نمی شود مگر اینکه تنظیمات مربوطه را خودِ برنامه نویس فعال کرده باشد). 3. اپل نیوز و . . . (موضوعات مورد علاقه کاربران و خبرهایی که خوانده می شوند و اعلانات مربوط به خبرگزاری که فعال شده اند). 4. آگهی های تبلیغاتی (تعاملات صورت گرفته با آگهی های پخش شده توسط پلتفرم اپل). زمانی که می خواهیم مشخص کنیم چه نوع تبلیغی نمایش داده شود، بعضی از اطلاعات گفته شده به همراه تاریخچه فعالیت در اپ استور به کار می روند. تاریخچه فعالیت در اپ استور شامل محتواها و نرم افزارهایی است که کاربران حین جستجو مشاهده می کنند. این داده ها به صورت انبوه جمع آوری می شوند تا هویت افراد مشخص نگردد»».

با بررسی این بیانیه می توانیم بگوییم که ادعای اپل کمی شبهه دار است. اول آنکه این شرکت می گوید ردیابی به جمع آوری داده های کاربران و ارتباط دادن آنها به هویت افراد مربوط می شود. کمپانی آمریکایی در ادامه به منابعی که از آنها اطلاعات به دست می آورد اشاره می کند که از آن جمله می توانیم موقعیت مکانی، اپراتور ارتباطی، تنظیمات کیبورد، جستجوها، مقالات خوانده شده و . . . را نام ببریم. بخش دوم بیانیه اپل بسیار جذاب است زیرا شباهت زیادی به ادعاهای FLoC گوگل دارد چرا که این شرکت هم کاربران را به گروه های مختلف تقسیم می کند تا با توجه به ویژگی های مشترک آنها، برایشان تبلیغات پخش نماید. این شرکت سعی کرده تا بگوید پلتفرم او کاملاً مورد اعتماد است حال آنکه گوگل نیز می تواند چنین ادعایی داشته باشد. کاربران اما، ترجیح می دهند شرکت های مختلف داده های آنها را جمع آوری نکرده و برای آنها تبلیغات پخش نکنند. به هر حال، اگر گوگل و فیسبوک را کنار بگذاریم، باید بگوییم که اپل در جمع آوری داده های شخصی افراد تبحر دارد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48927 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/08 تعداد مشاهده: 2633
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر