کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رشد 275 درصدی کروم بوک ها در سه ماهه اول 2021

به گزارش سافت گذر، شرکت تحلیل آمار Canalys خبر داده که بازار جهانی رایانه که تبلت ها را نیز شامل می شود، برای چهارمین سه ماهه متوالی، در اولین بازه زمانی 90 روزه سال 2021 با پیشرفت قابل ملاحظه روبه رو بوده است. آمار فروش سالانه این وسایل با افزایش 53.1 درصدی همراه شده تا تعداد دستگاه های فروخته شده به 122.1 میلیون عدد رسیده باشد. در این میان، کروم بوک ها و تبلت ها به ترتیب با رشد 274.6 و 51.7 درصدی بیشترین پیشرفت را به ثبت رسانده اند.

لپ تاپ رایانه همراه رایانه شخصی تبلت لنوو

برایان لینچ، مدیر تحلیل داده های Canalys می گوید:«« کروم بوک ها امروزه محصولات رقابت پذیری هستند. در حالی که آموزش و پرورش همچنان مشتری اصلی این رایانه ها به شمار می رود ولی محبوبیت این رایانه های همراه در میان کاربران معمولی نیز با رشد قابل توجهی همراه بوده است. در حال حاضر HP و لنوو بازار کروم بوک ها را در اختیار دارند ولی پیشرفتی که اخیراً دیده ایم، شامل اکثر برندها شده است تا ایسر و سامسونگ نیز بتوانند سهم زیادی از این بازار را در اختیار بگیرند»».

بر این اساس، 36.4 درصد بازار در اختیار HP، حدود 26 درصد بازار در اختیار لنوو، 11.9 درصد در اختیار ایسر، 10 درصد در اختیار سامسونگ و 8.4 درصد در اختیار Dell بوده است. سایر برندها هم سهم 7.3 درصدی را از آنِ خود کرده اند. در این بین، سامسونگ بیشترین رشد را به ثبت رسانده و سایر کمپانی ها هم به ترتیب گفته شده پس از او قرار گرفته اند.

در بازار تبلت ها، اپل همچنان با سهم 38.2 درصدی پرطرفدارترین برند می باشد و سامسونگ با سهم 20.1 درصدی دوم است. لنوو هم با سهم 9.5 درصدی در جایگاه سوم قرار گرفته و آمازون نیز با خط تولید تبلت های فایر و آمار 8.7 درصدی در رده چهارم ایستاد.

طبق ادعای لینچ، پرفروش ترین زمان رایانه ها در تعطیلات سال جدید میلادی بوده است اما به خاطر ادامه دار بودن همه گیری کرونا، مردم همچنان در حال خرید رایانه هستند تا بتوانند همزمانی که در خانه می مانند، کارهایشان را انجام دهند. Canalys اعتقاد دارد که تبلت ها در بخش های مختلف از جمله آموزشی بیشترین پیشرفت را خواهند داشت.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48955 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/15 تعداد مشاهده: 2105
سافت گذر