کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738546920 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316536 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برگزاری مناقصات در حوزه‌ی دیتاسنتر استانی

مراسم ديد و بازديد نوروزي با حضور جمعي از اعضاي سازمان نظام صنفي رايانه‌يي، مقامات دولتي، کارشناسان و خبرنگاران حوزه فن‌آوري اطلاعات در محل دبيرخانه سازمان نظام صنفي رايانه‌يي کشور برگزار شد.

حکيم جوادي - رييس سازمان فن‌آوري اطلاعات کشور- با اشاره به نامگذاري سال 90 به نام سال جهاد اقتصادي توسط مقام معظم رهبري، اين سال را فرصت مغتنمي براي صنف فن‌آوري اطلاعات برشمرد و گفت: يکي از ابزارهاي مهم رشد اقتصادي در اقصي نقاط دنيا فن‌آوري اطلاعات است. آمارهاي زيادي منتشر شده که حاکي از اين است در چه حوزه‌هايي، فن‌آوري اطلاعات مي‌تواند باعث رشد در اقتصاد بشود و به عبارتي رويکرد به فن‌آوري اطلاعات يکي از راه هاي برون رفت رکود اقتصادي است.

وي از تشکيل کميته‌اي متشکل از تيم‌هاي متخصص خبر داد و افزود: ما از کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه فن‌آوري اطلاعات و مهندسي صنايع درخواست کرديم که درباره نقش و اثري که فن‌آوري اطلاعات مي‌تواند در اقتصاد داشته باشد، نظر بدهند و با برنامه‌هاي پيشنهادي خودمان و کمکي که مجلس خواهد کرد نتايج اين کار را در بحث شکوفايي و جهاد اقتصادي در کشور داشته باشيم.

به گفته او در سال ورود به برنامه 90 با برنامه‌هايي که در مواد 46 تا 49 قانون برنامه ديده شده و موادي که در فصل‌هاي ديگر برنامه ديده شده، به نظر مي‌آيد فرصت مناسبي بوجود آمده است. در اواخر سال 89 اتفاق‌هايي در اين حوزه رخ داد که نتايج آن را در سال 90خواهيم ديد.

رييس سازمان فن‌آوري اطلاعات اظهار كرد: با توجه به اين که تخصيص بودجه در اواخر سال مشخص شد، اما با برنامه ريزي که همکاران ما از قبل داشتند، مناقصات خوبي در حوزه ديتاسنتر استاني برگزار شد که ادامه آن را در فروردين‌ماه هم خواهيم داشت.

وي ادامه داد: همچنين بحث مناقصات شبکه علمي را خواهيم داشت و به منظور حمايت از فن‌آوري اطلاعات در استان‌ها، قرارداد و موافقت‌نامه‌هايي با برخي استان‌ها به امضا رسيده و منابعي هم در اختيار آن‌ها قرار داده شده که اميد است نتايج آن را در حوزه خدمات و دولت الکترونيکي به ويژه در حوزه نرم‌افزار در آينده نزديک شاهد باشيم.

پرويز رحمتي - رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌يي کشور - هم در اين جلسه اظهار اميدواري كرد که سال 90 را با طليعه‌هاي مثبتي در حوزه فن‌آوري اطلاعات و اقتصاد فن‌آوري اطلاعات آغاز کنيم.

وي با اشاره به تصويب بودجه حوزه فن‌آوري اطلاعات گفت: در اين باب پيشنهادات مشخصي مطرح شده که انتظار داريم اين پيشنهادات مشخص در بحث بودجه آي تي نتيجه بدهد.

رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌يي ادامه داد: با شکل‌گيري ساختار کارگروه مديريت فاواي کشور و اجراي سال اول برنامه پنجم که اهداف بلند پروازانه‌اي در ارتباط با حوزه فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات هم دارد، در سال 90 انتظار مي‌رود که برنامه فن‌آوري اطلاعات محور باشد و گشايش‌هايي در اين حوزه اتفاق بيفتد. در مجموع اين‌ها علائم و نشانه‌هايي است که ما را اميدوار مي کند که سال 90 که در واقع سال جهاد اقتصادي ناميده شده، مبنا و منشاء جهش‌هاي اقتصادي در حوزه فن‌آوري اطلاعات قرار بگيرد.

وي ابراز اميدواري كرد: با همکاري رياست سازمان فن‌آوري اطلاعات و زيرمجموعه‌هاي اين سازمان در بحث چگونگي فراهم کردن ساز و کارهاي لازم در رابطه با جهاد اقتصادي در حوزه فن‌آوري اطلاعات مشارکت لازم و فعال را داشته باشيم.

رحمتي از همه دست‌اندرکاران که در رابطه با رشد و توسعه آي تي فعاليت‌هايي داشتند، تشکر و اظهار كرد: علاوه بر سازمان‌ها و دستگاه‌هايي نظير وزارت فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات و وزارت صنايع که به طور مستقيم يا غيرمستقيم مسوول يا متولي هستند، مراکزي چون دفتر فن‌آوري اطلاعات در مرکز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي، کميته فن‌آوري اطلاعات در مجمع تشخيص مصلحت نظام و در بسياري موارد ديگر ارتباطات و همکاري‌هاي تنگاتنگي وجود دارد.

او ادامه داد: هم‌چنين در رابطه با قوه قضاييه بيش‌ترين ارتباط با کارگروه رسيدگي به جرايم رايانه‌يي و بسياري موارد ديگر اتفاق افتاده است؛ بنابراين آنچه که در سال گذشته رقم خورده شرايط را تا حدود زيادي آماده مي‌کند که ما در سال 90 با بهره برداري از برنامه پنجم بتوانيم نگاه اميدوارانه‌اي داشته باشيم که بخش‌هاي قابل توجهي از اهداف پيش‌بيني شده تحقق پيدا کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4901 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/01/25 تعداد مشاهده: 1316
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر