کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو ویژگی از امکانات مایکروسافت اج بروز شد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت به تازگی ویژگی مدیریت کننده پسورد در مایکروسافت اج را بروز کرده تا کاربران بتوانند کلمات عبور ضعیف، باز استفاده شده و فاش شده را مدیریت کنند.

مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

این شرکت به تازگی نقشه راه امکانات مایکروسافت اج را بروز کرده تا جزئیاتی در مورد ویژگی نامبرده ارائه دهد. این کمپانی یادآور می شود که اگر کلمه عبوری ضعیف یا باز استفاده شده بود، مدیریت کننده پسورد به کاربران هشدار خواهد داد.

مایکروسافت در این باره می گوید:«« همزمان با عرضه مایکروسافت اج نسخه 91، ما به شما در مورد پسوردهای ضعیف و باز استفاده شده نظرمان را خواهیم داد. این کار اجازه می دهد تا در مورد امنیت مجازی خود آگاه باشید»».

در ساعات اولیه امروز، یکی از کاربران با انتشار فایل گیف نحوه کارایی این قابلیت را تشریح کرد. آن طور که در این کلیپ می بینیم، در کنار پسورد نوشته شده یک نوار وجود خواهد داد تا سلامت آن را مشاهده نماییم. هر چه مقدار این نوار کاهش یابد، یعنی کلمه عبور انتخاب شده یا قبلاً به کار رفته و یا در جاهای مختلف فاش شده است.

مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

آن طور که در نقشه راه مایکروسافت اج نوشته شده، انتظار می رود این ویژگی مدیریت کننده پسورد در ماه می 2021 عرضه گردد. با این حال، هنوز ورژن 91 مایکروسافت اج پایدار آپدیت نشده بنابراین برای اینکه کاربران بتوانند از این قابلیت ها استفاده کنند، باید کمی منتظر بمانند. البته کسانی که علاقه دارند از این ویژگی ها بهره ببرند، می بایست آخرین نسخه مایکروسافت اج آزمایشی را دانلود نمایند. توجه داشته باشید که مایکروسافت هم اکنون عرضه تدریجی این قابلیت ها را آغاز کرده به همین دلیل شاید قابلیت تازه مدیریت کننده پسورد به دست تان نرسیده باشد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49053 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/02 تعداد مشاهده: 2074
سافت گذر