کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316370 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

iOS 14.6 با امکانات تازه منتشر شد

به گزارش سافت گذر، اگرچه مراسم WWDC امسال هم به احتمال خیلی زیاد به صورت آنلاین و اینترنتی برگزار می شود ولی اپل همچنان بهترین تلاش هایش را صورت می دهد تا سیستم عاملی که همراه با محصولاتش ارائه می کند پایدار و روان باشد تا مشکلی در آن احساس نگردد.

اپل iOS iOS 14.6 سیستم عامل سیستم عامل iOS

حال کمتر از یک ماه از عرضه iOS 14.5 می گذرد؛ آپدیتی که به خاطر امکانات متعددی که داشت، حدود سه ماه طول کشید تا فرآیند توسعه دادن و بهبود آن به انجام برسد و در نهایت برای دستگاه های واجد شرایط عرضه گردد.

با ذکر این نکته، باید اذعان کنیم که به روزرسانی جدید iOS یعنی نسخه 14.6 هم فراتر از یک آپدیت ساده برای حل مشکلات می باشد چرا که در آن امکانات تازه گنجانده شده اند که از آن جمله می توانیم به قابلیت بازگشایی قفل گوشی با اپل واچ، بهبود اتصال بلوتوث، بهبود شیوه نمایش هشدارها، روش جدید مسدودسازی تماس ها و بهبود عملکرد آیفون ها هنگام راه اندازی و ری استارت شدن اشاره کنیم.

بر این اساس، حالا همه چیز آماده دو ویژگی Lossless Audio و Spatial Audio با کیفیت صدای Dolby Atmos در اپلیکیشن اپل موزیک است. به علاوه، این بار نرم افزار پادکست هم از سرویس های اشتراکی گروهی و انفرادی پشتیبانی می کند.

دیگر ویژگی که پیش از این در موردش صحبت می کردیم و حالا عرضه شده نیز آپدیت برای اپل کارت است به طوری که افراد می توانند هم اکنون تا 5 نفر را به یک اکانت وصل کنند. این یعنی خانواده ها امکان مدیریت بهتر مخارج را خواهند داشت.

iOS 14.6 امکانات جدید و جزئی هم برای کاربران ایر تگ، اپلیکیشن Find My و تنظیمات Accessibility تدارک دیده که می توانند برای این افراد مثمرثمر باشند.

در پایان اشاره کنیم که اگر به خبرهای این چنینی علاقه دارید و می خواهید با قابلیت های تازه iOS آشنا شوید، فقط کافی است چند هفته دیگر منتظر بمانید تا مراسم WWDC امسال اپل در 7 ژوئن آغاز شود.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49061 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/04 تعداد مشاهده: 1979
سافت گذر