کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739650242 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316684 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 91 گوگل کروم منتشر شد

به گزارش سافت گذر، نسخه 90 کروم بیش از یک ماه پیش منتشر شد و در آن APIهای مربوط به واقعیت افزوده و سیستم رمزگشای AVI وجود داشت. امروز هم نسخه 91 پایدار در اختیار کاربران قرار گرفت که از جمله امکانات تازه آن می توانیم به API مربوط به File System Access و پشتیبانی از انتقال پسوردهای یکبار مصرف از پیامک اشاره کنیم.

گوگل کروم گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

API مربوط به WebOTP بروز شده تا بتوان پسوردهای یکبار مصرف دریافت شده از SMS را در وب منتقل کرد. گوگل ادعا می کند که این ویژگی را بسیاری از توسعه دهندگان که می خواستند از آن در سرویس های خود بهره ببرند، درخواست کرده بودند.

همچنین، API مربوط به File System Access نیز بروز شده تا کاربر پسندتر شود. هدف آن است که وقتی فایلی توسط کاربران دانلود می گردد، سایت ها بتوانند با توجه به اسم و حجم آن محل ذخیره شدنش را پیشنهاد دهند.

اگر به خاطر بیاورید، قرار بود با کروم 90 ویژگی پیست کردن متون از کلیپ بورد به وجود بیاید تا دیگران نیازی نباشد از تکنیک کشیدن و رها کردن استفاده گردد اما این قابلیت حذف شد ولی گویا حالا با کروم 91 منتشر شده است.

به علاوه، همان طور که پورت 554 برای سرورهای HTTP، HTTPS و FTP مسدود می شد، پورت 10080 نیز بنا به دلایلی مسدود خواهد شد تا حملات NAT Slipstream 2.0 کاهش یابد. در همین حال، پشتیبانی از WebSocket در اتصالات HTTP/2 امکان پذیر است.

از آن جایی که اپلیکیشن های کروم در ماه ژوئن از کار خواهند افتاد، APIهای جدیدی معرفی شده اند تا توسعه دهندگان بتوانند نرم افزارهای خود را به وب منتقل نمایند و همزمان کاربرد آنها را نیز حفظ کنند.

برای توسعه دهندگان همچنین، قانون CSS @counter-style معرفی شده تا بتوانند نحوه استفاده از علائم CSS را مشخص نمایند. به علاوه، ماژول های JSON هم حالا پشتیبانی می گردند. این به برنامه نویسان کمک خواهد کرد تا رسماً ماژول های نامبرده را وارد کنند. بر این اساس، روش وارد کردن اطلاعات Import Assertions نیز توسعه یافته است.

در مورد امکانات مربوط به استانداردهای وب، اکثر مرورگرها با شاخصه رسانه ای link[rel="icon"] سازگار نمی شوند. کروم 91 اما، باعث گسترش این شاخصه می گردد. ضمن اینکه این مرورگر یک کد خواهد داشت تا به توسعه دهندگان اجازه دهد از مسدودکنندگان کلاسیک آغاز کننده استاتیک بهره ببرند و بتوانند وجود یک بخش مخفی را تشخیص دهند.

نکته جالب آنکه، کروم 91 باعث بهبود کارایی اپلیکیشن های WebAssembly خواهد شد تا عملکرد آنها بهتر شود. به علاوه، این مرورگر دارای پروتکل WebTrasport خواهد بود تا سرورهای API مربوط به شیوه های انتقال امن داده ها را عرضه کند. لازم به ذکر است که کروم 91 ماژول های ES را در سرورهای خدمت رسان فعال خواهد نمود.

بر این اساس، توسعه دهندگان می توانند نشانگر پخش فایل صوتی یا تصویری در حال پخش را فعال یا غیرفعال کنند تا کارایی سایت خود را افزایش دهند. در این میان، برخی از ماژول های JS غیر استاندارد از کروم حذف و با Input Events جایگزین شده اند. دیگر تغییر مناسب برای توسعه دهندگان نمایش GravitySensor API است که در محورهای x، y و z کارایی دارد. اگرچه توسعه دهندگان می توانند از سنسورهایی مانند شتاب سنج بهره ببرند تا اطلاعات ناوبری دقیقی به دست آورند اما گوگل معتقد است که این API داده های به مراتب کاربردی تری را ارائه خواهد کرد.

اگر کروم 91 هم اکنون به صورت خودکار در رایانه شما نصب نشده، می توانید به آدرس Help> About Google Chrome بروید. ورژن بعدی این مرورگر 92 می باشد که هم اکنون در مرحله مخصوص توسعه دهندگان به سر می برد و برنامه ریزی شده در 3 ژوئن به کانال بتا و سپس در 20 ژولای به کانال پایدار برسد.

ضمناً، این امکان را دارید تا فایل به روزرسان آفلاین کروم 91 را از اینجا دانلود کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49069 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/05 تعداد مشاهده: 3235
سافت گذر