کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739650242 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316691 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار سیستم عامل فوچیا برای اولین نسل نمایشگر نست هاب

به گزارش سافت گذر، تقریباً یک دهه پس از آنکه گوگل کدهای سیستم عامل فوچیا را در گیت هاب به اشتراک گذاشت، این پلتفرم حالا برای یکی از دستگاه های پرطرفدار ساخت او یعنی نمایشگر هوشمند نست هاب منتشر شده است.

فوچیا سیستم عامل سیستم عامل فوچیا گوگل Fuchsia OS

آن طور که خبر رسیده، به تازگی آپدیتی برای کاربران اولین نسل نمایشگر هوشمند نست هاب عرضه گردیده که بر اساس آن فوچیا جایگزین سیستم نرم افزاری لینوکس می شود.

این شرکت می گوید که به روزرسانی فوچیا در ماه های آتی به دست تمامی کاربران می رسد و در حال حاضر برای کاربران آزمایشی منتشر شده است. این شیوه انتشار محتاطانه به گوگل امکان برطرف کردن باگ های ناشناخته و غیر منتظره را خواهد داد.

رابط کاربری این نمایشگر هوشمند پس از آپدیت انجام شده بدون تغییر باقی می ماند بنابراین کاربران نباید انتظار ظاهر جدیدی را داشته باشند. اولین ورژن فوچیا امکانات یک دستگاه را همان طور که بودند باقی خواهد گذاشت.

در لایه های زیرین نرم افزاری اما، فوچیا زمینه را برای تولید اپلیکیشن ها و وسایل متصل بهتر فراهم خواهد کرد و امکان بهره مندی از دستیاران هوشمند مانند گوگل اسیستنت را خواهد داد.

احتمال می دهیم که گوگل سایر نسخه های نست هاب را نیز آپدیت خواهد کرد اما این شرکت هنوز این گمانه زنی ها را تأیید نکرده زیرا گویا روی نمایشگرهای هوشمند متمرکز شده است.

اگر همه چیز مطابق انتظار پیش برود، شرکت های رقیب گوگل نیز از فوچیا بهره خواهند برد. اخیراً شایعاتی شنیده ایم که شاید سامسونگ از این پلتفرم در محصولاتش استفاده خواهد کرد هرچند مشخص نشده منظور کدام دستگاه هاست.

 

 
منبع: phonearena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49074 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/05 تعداد مشاهده: 1629
سافت گذر