کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316367 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

10 کاری که پیش از طراحی سایت باید انجام دهیم

سایت ساختن برای اولین بار، ممکن است بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر برسد؛ اما باید در نظر داشته باشید که چالش‌هایی در این مسیر وجود دارد که باید پیش از شروع کار، آنها را پیش‌بینی کرده و راه‌حل در نظر بگیرید.

همچنین امروزه افراد زیادی را می‌بینیم که قصد دارند کسب و کار و یا فضای شخصی خود را در دنیا اینترنت ایجاد و یا پر رنگ‌تر کنند. بنابراین ممکن است در این راه سوالات زیادی برای این افراد پیش بیاید و آزمون و خطا‌هایی را انجام دهند؛ آزمون و خطا زمان بسیاری از کسب و کارها را تلف می‌کنند که اکثرا هم با کمی تحقیق قابل حل هستند. مسلما دانستن این تجربیات سرعت پیشرفت و رشد را بیشتر خواهد کرد.

سایت‌های معتبر زیادی هستند که تجربیاتشان را در این حوزه، در اختیار شما قرار می‌دهند. بنابراین با استفاده از راهنمای طراحی سایت می‌توانید پاسخ اکثر سوالات خود را پیدا کنید.

 

اولین قدم‌ها برای طراحی سایت

 

1.هدف از طراحی  وب سایت چیست:

یکی از اولین نکات مهم، قبل از طراحی سایت، این است که بدانیم هدف از راه‌اندازی این وب سایت چیست. بعضی وقت‌ها هدف از طراحی سایت دستیابی به مورد خاصی است؛ این هدف می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • افزایش قوت برند تجاری
  • معرفی صاحب وب سایت به عنوان شخصیت صنعتی یا تجاری
  • تهیه لیست ایمیل مخاطبان
  • افزایش نرخ تبدیل و فروش
  • رسیدن به یک نرخ تبدیل خاص
  • رسیدن به یک میزان مشخص فروش
  • کاهش بانس ریت و رسیدن به یک درصد معین

2.داشتن استراتژی:

بعد از این که هدف طراحی سایت را مشخص کردید، حال تازه کار شما شروع می‌شود؛ چرا که این اهداف، استراتژی طراحی سایت را تعیین می‌کنند. برخی از افراد اهدافی مانند دستیابی به تعداد مشخصی از بازدید کنندگان، بهبود رتبه بندی سایت در موتور‌های جستجو‌گر را دارند. وقتی این هدف برای کسب و کار شما تعیین شد، باید به دنبال جواب این سوال باشید که «چگونه به این هدف دست پیدا کنیم؟». استراتژی دقیقا مجموعه ابزار، اعمال و رویکردهایی است که شما را به این هدف مشخص می‌رساند.

3.تهیه نقشه سایت:

نقشه سایت در واقع یک فایل متنی حاوی تمام آدرس‌های موجود در سایت شما است. همچنین نقشه سایت شما می‌تواند اطلاعات متا هر آدرسی از سایت، مانند آخرین بروزرسانی‌ها، میزان اهمیت و نحوه ارتباط آن با صفحات دیگر باشد. وجود نقشه سایت، ربات موتورهای جستجوگر گوگل را راهنمایی می‌کند تا صفحات شما را به صورت بهتر شناسایی کند و از ایجاد صفحه‌های جدید و تغییرات در صفحات قدیمی شما باخبر شود.

4.تشخیص مخاطبان:

تشخیص مخاطبان یکی از نکات مهم قبل از طراحی سایت است. باید بدانید که این وب سایت برای چه افرادی قرار است طراحی شود. این نکته را در نظر داشته باشید که وب سایتی که در تلاش برای جذب همه افراد باشد موفق نخواهد بود چرا که محتوای این سایت‌ها بسیار کلی بوده و موضوع خاصی را پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین نمی‌تواند ارتباط خوبی را با کاربران برقرار کند.

درک شخصیت و شناخت نیاز کاربران، شما را قادر می‌سازد تا بر همه جوانب وب سایت تمرکز کنید و بهترین محصول را ارائه دهید. این امر موجب افزایش نرخ تبدیل خواهد شد.

5.کاربران به دنبال چه چیزی هستند:

شما باید وقت خود صرف نظر مشتری کنید چون ممکن است ایده‌های شما مطابق با تفکرات و منطق او نباشد. بنابراین باید بدانید که مشتریان چه نیازی دارند. به عنوان مثال:

  • چه مشکلی دارند؟
  • به دنبال چه راه حل‌هایی هستند؟
  • به دنبال چه اهدافی هستند؟
  • در پروسه کاری چه چیزی باید بدانند؟

شما با دانستن این خواسته‌ها می‌توانید نیاز‌های مشتری را بر طرف کنید و او را خشنود کنید.

وقتی شما با اهداف سایت، اصطلاحات مربوط به حوزه موردنظر، کلمات کلیدی و موارد دیگری که کاربران جستجو می‌کنند، مانند راه حل‌ها، دوره‌ها، برنامه‌ها و یا خدمات ارائه شده، کاملا آشنا شدید؛ می‌توانید وب سایت را برای این کلمات بهینه کنید.

6.باید ببیند که چه چیزی در وب سایت ارائه می‌شود:

  • آیا این سایت نیاز به سیستم عضویت دارد؟
  • در این وب سایت فروش محصولات فیزیکی انجام می‎‎‌شود؟
  • در وب سایت دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود؟
  • آیا وب سایت میزبان رویداد‌های زنده یا کارگاه‌های آموزشی است؟

تمامی فعالیت‌ها و امکاناتی که صاحبان وب سایت‌ها در سایت خود ارائه می‌دهند، چیزهایی هستند که قرار است کاربر را جذب کند. بنابراین این فعالیت‌ها نحوه ساخت و سازماندهی سایت را تعیین می‌کنند.

7.اولویت بندی فعالیت‌ها:

در ابتدا باید با صاحب اصلی وب سایت، اولویت‌های وب سایت را مشخص کنید.

فعالیت و هدف اصلی هنگام ورود بازدیدکننده به وب سایت و عملی که انتظار دارید کاربر انجام دهد، باید مشخص شود.

  • اگر فعالیت اول انجام شود چه اتفاقی پیش می‌آید؟
  • اگر کاربر طبق انتظار شما عمل کند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

اولویت‌ها تا حدودی موجب موفقیت کار می‌شود و یک استراتژی مناسب برای توسعه محتوا، فعالیت‌ها و تعیین نوع طراحی است.

8.بررسی عملکرد رقبا:

نکته‌‌ای که حائز اهمیت است این است که مشتری، شما را در کنار رقبایتان می‌بیند؛ به این ترتیب شما باید نسبت به آنها یک تمایز خیلی خوب داشته باشید تا کاربر شما را انتخاب کند. دانستن اینکه چطور وب سایتی طراحی کنیم که از بقیه متفاوت باشد و چه چیزی کاربر را متقاعد می‌کند یکی از مهم‌ترین نکته‌هاست.

بنابراین باید موقعیت را بررسی کنید و ببینید که مشتری به چه چیزی نیاز دارد. مسلما با درک رقبا، می‌توانید ایراد‌ها و کمبود‌های وب سایت خود را شناسایی کنید و درنهایت وب سایتی بدون هیچ‌گونه نقض و مشکل تحویل دهید.

9.کاربران چگونه وب سایت جدید را پیدا می‌کنند:

وقتی وب سایت خود را راه‌اندازی کردید، در ابتدا نباید توقع داشته باشید که کاربران زیادی از آن استقبال کنند. از نکات مهم دیگر این است که قبل از طراحی وب سایت، صاحب وب سایت باید بداند که برای بازاریابی خود چه ایده‌ای دارد؟ چگونه قرار است مخاطب مخصوص به خود را جذب کند؟ اگر شما به عنوان صاحب یک وبسایت در این موضوع دانش و اطلاعاتی ندارید، قطعا باید از یک متخصص در حوزه بازاریابی دیجیتال کمک بگیرید.

10.روش طراحی سایت خود را مشخص کنید:

برای طراحی سایت میتوانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. این روش‌ها عبارتند از:

  • وردپرس
  • برنامه نویسی
  • برون سپاری به شرکت طراح سایت

شما می‌توانید طراحی سایت خود را به بهترین شرکت‌ها بسپارید. همچنین باید در نظر داشته باشید که شرکتی که انتخاب می‌کنید جزو بهترین‌ها باشد؛ زیرا یک شرکت غیرمتخصص می‌تواند ضرر زیادی به کسب و کار شما وارد کند. شما برای انتخاب  بهترین شرکت طراحی سایت باید به این نکته توجه کنید تخصص کافی در زمینه طراحی سایت را داشته باشد؛ همچنین بتواند خدمات خوبی از قبیل پشتیبانی و رسیدگی به مشکلات فنی را به شما ارائه دهد.

 

 

انتخاب بهترین شرکت سایت ساز

همانطور که می‌دانیم ساخت وب سایت مانند گذشته، یک پروسه طولانی و طاقت‌فرسا نیست. بنابراین شما می‌توانید با سایت ساز سی فایو تنها با چند کلیک و در عرض کمترین زمان وب سایت اختصاصی خود را داشته باشید. همچنین سایت ساز سی فایو خدمات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید در کمترین زمان به بهترین نحو سایت خود را تحویل بگیرید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49119 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/03/17 تعداد مشاهده: 1643
کلید واژه ها:
سافت گذر