کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تحریم 59 شرکت چینی توسط دولت ایالات متحده

به گزارش سافت گذر، در جدیدترین فصل از جنگ تجاری و ژئوپلتیک ایالات متحده و چین، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا 59 شرکت چینی را تحریم و اعلام کرد این قانون از 2 آگوست اجرا خواهد شد. این تصمیم باعث می گردد آمریکایی ها نتوانند در این کمپانی ها که گفته می شود با دولت چین در ارتباط هستند، سرمایه گذاری کنند.

آمریکا ایالات متحده چین

علاوه بر هواوی، نام شرکت های SMIC (سازنده تراشه)، China Mobile (اپراتور مخابراتی)، Hikvision (پلتفرم پخش فیلم) و فعالان حوزه دفاعی به چشم می خورد. یکی از مقامات بلند پایه آمریکایی اعلام کرده که احتمالاً در ماه های آتی شرکت های چینی بیشتری به لیست اضافه خواهند شد.

جو بایدن می گوید:«« فکر می کنم استفاده از تکنولوژی های ساخت چین در کشورهای دیگر و بهره گیری از فناوری هایی که سبب پای مال شدن حقوق بشر می گردد، تهدیدی علیه امنیت ملی ایالات متحده به حساب می آید. به همین دلیل وضعیت اضطراری ضد این کمپانی ها که طبق قانون 13959 اعلام شده بود را تمدید می کنم تا از خطرات این تهدیدها بکاهم»».

با تحریم های وضع شده جدید، بایدن سختگیری های ایالات متحده علیه شرکت های چینی که در دوران چهار ساله دولت ترامپ به اوج خودش رسید را ادامه داد. شرکت های سرمایه گذاری آمریکایی و افراد حقیقی می توانند سرمایه های موجود در شرکت های چینی تحریم شده را ظرف مدت یک سال خارج کنند.

باید منتظر ماند و دید آیا شرکت های بزرگ گوشی ساز چینی هم به این لیست اضافه خواهند شد یا خیر. ضمناً، مشخص نیست آیا شبکه های اجتماعی چینی نظیر تیک تاک یا وی چت هم با ممنوعیت روبه رو خواهند گردید یا خیر.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49125 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/17 تعداد مشاهده: 1594
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر