کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به شایعات منتشر شده در مورد ویندوز 11

به گزارش سافت گذر، ویندوز 10 دیگر قدیمی شده و به همین دلیل مایکروسافت به فکر تولید یک سیستم عامل مدرن تر افتاده است. ساتیا نادلا، مدیرعامل این شرکت در نطق آغازین مراسم بیلد 2021 اعلام کرد:«« به زودی یکی از مهمترین آپدیت های ویندوز در یک دهه اخیر را منتشر می کنیم. چند ماهی می شود که خودم در حال استفاده از آن هستم و واقعاً از نسل آتی ویندوز شگفت زده شده ام»».

ویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 مایکروسافت سیستم عامل

کاملاً مشخص است که مایکروسافت می خواهد یک آپدیت گسترده برای ویندوز عرضه کند و اگرچه به ما خبر داده نسل آتی این سیستم عامل در تاریخ 24 ژوئن معرفی خواهد شد ولی نمی دانیم نام آتی این پلتفرم چیست. همین مسئله باعث شده تا افراد به شایعات مختلفی دامن بزنند. برخی ها می گویند که مایکروسافت آن را ویندوز 11 خواهد نامید و برخی ها هم می گویند فقط ویندوز نام خواهد داشت و پسوند یا پیشوندی نخواهد داشت.

در این میان، شایعات فقط به اسم سیستم عامل محدود نشده اند بلکه خیلی ها در مورد ویژگی های آن نیز نظریه پردازی کرده اند. با توجه به آن چیزی که ما می دانیم، مایکروسافت می خواهد رابط کاربری سیستم عاملش را تغییر دهد و مایکروسافت استور را با ظاهر تازه ای روبه رو کند تا با آپدیت بعدی ویندوز سازگاری داشته باشد.

شایعات پیرامون تغییرات ظاهری ویندوز

در مورد تغییرات ظاهری بگوییم که شایعه شده مایکروسافت می خواهد استارت منو تازه، مرکز کنترل بازطراحی شده، اپلیکیشن جدید تنظیمات، آیکون های مدرن و گوشه های گرد را به نرم افزارها بیاورد. این تغییرات همچنین، بر نرم افزارهای سیستمی و آیکون های قدیمی نیز تأثیر خواهند گذاشت. گفته می شود که برخی از این تغییرات در ویندوز 10 ایکس مشاهده شده بودند. آن طور که خودِ مایکروسافت تأیید کرده، بسیاری از امکانات آن پلتفرم به نسخه معمولی ویندوز خواهند آمد. متأسفانه این ادعا کمکی نمی کند ولی بیانگر اینست که آن امکانات جایی در ویندوز 11 خواهند داشت.

در این بین، این نکته که مایکروسافت دارد روی آپدیت Sun Valley کار می کند تا همراه با آن تغییرات ظاهری گسترده را به ویندوز بیاورد، موضوع دیگری است که نشان می دهد ورژن آتی ویندوز شامل این قابلیت ها خواهد بود.

مایکروسافت استور جدید در راه است

مایکروسافت هنوز نتوانسته با فروشگاه نرم افزاری خود به موفقیت دست یابد به همین دلیل در تلاش است تا با آپدیت بعدی ویندوز ظاهر مارکت خود را نونوار کند. البته این تغییرات تنها در راستای بهبود ظاهر نخواهد بود زیرا ساتیا نادلا عنوان کرده که نسل بعدی ویندوز فرصت های اقتصادی زیادی برای توسعه دهندگان و تولیدکنندگان محتوا به وجود خواهد آورد. در حالی که هنوز مشخص نیست شیوه انتشار نرم افزار در مایکروسافت استور چگونه خواهد بود اما شایعه شده برنامه نویسان می توانند در آن هر نرم افزار ویندوزی اعم از اپلیکیشن های 32 بیتی را نیز قرار دهند.

به علاوه، سازندگان نرم افزارها می توانند از شبکه اختصاصی خود برای به روزرسانی برنامه ها استفاده کنند. اگر این گونه شد، اپلیکیشن هایی مانند گوگل کروم و فایرفاکس می توانند آپدیت ها را از طریق امکانات داخلی عرضه کنند. دیگر تغییر اساسی آن است که مایکروسافت می خواهد به توسعه دهندگان اجازه دهد سیستم های پرداخت اختصاصی خود را راه اندازی نمایند. با این روش، دیگر نیازی نخواهد بود به مایکروسافت پورسانت پرداخت شود. این کمپانی امیدوارست این اقدامات مایکروسافت استور را به فروشگاه نرم افزاری بهتری تبدیل کنند.

لازم به ذکر است که تغییراتی که رخ خواهند داد، فراتر از مواردی هستند که به آنها اشاره کردیم. مایکروسافت می خواهد از عمد روی نسخه بعدی ویندوز مانور دهد تا روز 24 ژوئن فرا برسد.

در همین حال، به محض انتشار خبرهای جدید شما را نیز آگاه خواهیم کرد پس با سافت گذر همراه باشید.

 

 
منبع: mspoweruser.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49137 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/19 تعداد مشاهده: 2657
سافت گذر