کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316290 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مرورگر سافاری در iOS 15 کاملاً نو و تازه خواهد شد

به گزارش سافت گذر، iOS 15 که قرار است در فصل پاییز امسال عرضه شود، ویژگی های جدیدی به مرورگر پیش فرض اپل یعنی سافاری خواهد آورد. این تغییرات باعث بهبود سافاری در 9 بخش می شود که در ادامه به آنها می پردازیم.

سافاری iOS 15 اپل مرورگر اپل مرورگر سافاری

1. حریم شخصی

اپل در دنیای حفاظت از حریم شخصی کاربران سردمدار است و سعی می کند با هر آپدیت نرم افزاری که هر سال منتشر می نماید، جایگاه خودش را ارتقا دهد. امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست چرا که در کنفرانس WWDC به این امکانات اشاره ای شد.

چند سالی می شود که مرورگر اپل از تکنولوژی جلوگیری از ردیابی هوشمند بهره می برد. سال گذشته این شرکت با مسدودسازی کوکی های متفرقه تکنولوژی نامبرده را بهبود داد تا تبلیغ کنندگان نتوانند به داده های وبگردی کاربران دست یابند.

امسال اما، اپل یک قابلیت دیگر به سافاری آورده که یک VPN درونی است تا کاربران با استفاده از آن آدرس IP خود را مخفی کنند و ردیاب های اینترنتی نتوانند موقعیت مکانی و سایر اطلاعات افراد را به دست آورند.

سافاری iOS 15 اپل مرورگر اپل مرورگر سافاری

با نسخه جدید سافاری حتی می توانید ببینید کدام سایت ها سعی کرده اند شما را ردیابی کنند. برای دستیابی به این ویژگی فقط باید روی AA از سمت چپ نوار جستجوی سافاری ضربه بزنید. سپس آپشن Privacy Report را برگزینید. ضمناً، همین کار را می توان از آدرس Settings > Privacy > Privacy Report برای اپلیکیشن ها انجام داد.

2. افزونه ها

اپل می خواهد افزونه ها را نیز به سافاری iOS بیاورد تا سبب بهبود عملکرد این مرورگر شود. بر این اساس، شما قادر خواهید بود به زودی VPN دلخواهتان را در این برنامه اجرا کنید و یا افزونه مدیریت کننده پسورد مدنظر را فعال نمایید تا به صورت خودکار اطلاعات ورود به سایت های مختلف را وارد کند.

3. امکان تغییر پس زمینه و شخصی سازی صفحه آغازین

با iOS 15 شما می توانید تصویر پس زمینه صفحه آغازین سافاری iOS را تغییر دهید. انجام این کار از طریق آپلود تصویر یا انتخاب یکی از عکس های موجود امکان پذیر است. ضمن اینکه می توانید کاری کنید که ظاهر صفحه آغازین با استفاده از آی کلود در همه دستگاه های ساخت اپل یکسان باشد. برای انجام این کار، فقط باید روی گزینه edit از پایین تب جدید کلیک کنید.

سافاری iOS 15 اپل مرورگر اپل مرورگر سافاری

4. نوار تب جدید

هر صفحه ای را که در سافاری باز می کنید، یک نوار تب جدید در پایین آن مشاهده خواهد شد. این نوار تازه سبب خواهد شد به مواردی که می خواهید، خیلی سریع تر دست یابید تا نیازی نباشد دستتان را بیش از حد باز کنید.

کشیدن این نوار به سمت پایین آن را مخفی خواهد کرد و ضربه زدن روی آن شما را به بالای صفحه خواهد برد تا بتوانید چیز دیگری را در نوار آدرس وارد کنید.

5. تب های گروهی

مرتب سازی تب های باز آسان تر خواهد شد. با این قابلیت، می توانید تب ها را گروه بندی کنید تا همزمان از 34 تب در حال اجرا بهره ببرید.

6. مشاهده تب های اخیراً بسته شده

فشردن طولانی مدت دکمه + در مرورگر سافاری صفحه ای از تب های اخیراً بسته شده را نمایش می دهد تا اگر چیز مهمی را به صورت اتفاقی بستید، بتوانید آن را دوباره باز کنید.

سافاری iOS 15 اپل مرورگر اپل مرورگر سافاری

7. بازیابی صفحه با کشیدن انگشت به سمت پایین

توییتر اولین برنامه ای بود که با کشیدن انگشت به سمت پایین، محتوایش بازیابی می شد. در این میان، سافاری یکی از نرم افزارهایی به شمار می رفت که فاقد این قابلیت بود اما با iOS 15 قرار است کاربران بتوانند از این ویژگی بهره ببرند.

8. تنظیمات جدید منوی سایت

شما حالا به تنظیمات سایت دسترسی خواهید داشت. برای دسترسی به این تنظیمات، فقط کافی است روی سه نقطه در کنار نوار جستجو ضربه بزنید. بر این اساس، درست در بالای Add to Bookmarks آپشن های ترجمه صفحه، تغییر سایز فونت و گزارش حفاظت از حریم شخصی قابل مشاهده است.

9. سوئیچ شدن آسان تر در میان تب ها

با iOS 15 سوئیچ شدن میان تب ها آسان تر خواهد شد زیرا دیگر نیازی نخواهد بود به صفحه تب های در حال اجرا بروید و با کشیدن انگشت در سمت راست یا چپ تب ها نیز می توانید میان آنها سوئیچ شوید.

یکی از کاربران در توییتر نوشت:«« سافاری iOS 15 به شما اجازه می دهد با کشیدن انگشت روی نوار تب ها، میان تب های در حال اجرا سوئیچ شوید»».

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49169 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/25 تعداد مشاهده: 3319
سافت گذر