کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316360 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی نرم افزار حسابداری و مالی نظام جامع فراپیام

این روزها ‌دیگر به منظور انتخاب یک سیستم و نرم افزار مالی و حسابداری با گزینه‌های زیادی روبه‌رو می‌شوید. تصمیم‌گیری در مورد این که کدام یک از آن‌ها برای تجارت شما بهترند همیشه یک تصمیم‌گیری سخت بوده است. انتخاب یک نرم افزار مالی اغلب به موارد زیر بستگی دارد:

  1. اندازه تجارت شما
  2. نیازهای خاص تجارت شما
  3. وظایفی که بهتر است اتوماتیک شوند

از سیستم و نرم افزار مالی و حسابداری، برای سازماندهی هزینه‌ها و سایر فعالیت‌های مالی استفاده می‌کنند. سیستم حسابداری امکان ردیابی انواع معاملات مالی مانند خرید، فروش و غیره را برای‌تان فراهم می‌کند. این نرم‌افزارها و سیستم‌ها شما را قادر به ارائه گزارش‌های جامع مالی می‌کنند.

این روزها اگر سازمانی از نرم افزارهای حسابداری استفاده نکند بی‌شک، دوام نخواهد آورد. در ابتدایی‌ترین سطح ممکن، هر سازمانی به یک سیستم برای مدیریت جریان پول به داخل و خارج از تجارتش نیاز دارد. تاثیرات یک سیستم مدیریت مالی خوب، می‌تواند خیلی بیش از این حرفا باشد.

این نرم ‌افزارها سبب بهبود سودآوری، اندازه‌گیری جریان وجوه نقد، تعیین بدهی‌های مالیاتی، اطمینان از انطباق و حفظ پایداری طولانی مدت سازمان می‌شوند.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با نرم افزار مالی نظام جامع فراپیام آشنا سازیم.

مشخصات بهترین نرم افزار حسابداری چیست؟

اولین قدم شما برای یافتن بهترین برنامه حسابداری برای مشاغل کوچک و متوسط، ​​دانستن مشخصاتی است که این برنامه باید داشته باشد.

به عنوان مثال، استفاده از آن باید آسان و بدون عارضه باشد. این برنامه در عین حال باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا بتواند عملکردی بهتر برای تجارت شما به همراه آورد. شما نباید هزینه زیادی را صرف نرم‌افزاری کنید که عملکرد آن متناسب با تجارت‌تان نیست.

ممکن است از خود بپرسید که چگونه بهترین نرم افزار حسابداری مستقل را برای تجارت‌مان انتخاب کنیم؟

اگر مایلید بفهمید که چگونه باید بهترین نرم‌افزار حسابداری را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​برگزینید به https://www.farapayam.com مراجعه نمایید.

مشخصات بهترین نرم افزار حسابداری به این ترتیب است:

  1. استفاده آسان

نرم افزارهای حسابداری که کارکرد با آن برای حسابداران ساده باشد بیشتر از سایرین مورد توجه قرار می‌گیرند. این ویژگی سبب می‌شود تا حسابدار به سرعت بتواند بر تمامی بخش‌های نرم‌افزار تسلط یابد.

  1. استفاده بین المللی

لازم است بدانید که تمامی نرم افزارهای حسابداری از ویژگی‌های بین المللی پشتیبانی نمی‌کنند. اصولا تنها نرم افزارهای حسابداری خوب و سطح بالا این قابلیت را دارند. این ویژگی در شرایطی که به میزان قابل توجهی با خارج داد و ستد داشته باشید برای‌تان مفید است.

  1. قابلیت ادغام

برای تعداد کثیری از شرکت‌ها مهم است که یک نرم‌افزار حسابداری بتواند به راحتی با سایر سیستم‌های موجود ادغام شود. پشتیبانی از این ویژگی سبب محبوبیت هرچه بیشتر یک نرم افزار مالی میان مخاطبان می‌شود.

  1. یادآوری پرداخت‌ها

این ویژگی فوق‌العاده به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های گذشته و پرداخت‌های آینده را به مشتریان یادآوری کنید.

  1. پشتیبانی از انواع مشاغل

یک سیستم حسابداری خوب باید امکان افزودن بیش از یک کسب و کار را به حساب خود فراهم کند. اعمال این ویژگی در یک نرم‌افزار می‌تواند کاری دشوار باشد؛ زیرا ممکن است برای یک شغل یک نوع ابزار حسابداری بیشتر مورد نیاز باشد، در حالی که همان ابزار برای شغل دیگر کارایی نداشته باشد.

بررسی اهمیت نرم افزارهای حسابداری

علم حسابداری یکی از ارکان مهم مربوط به معاملات و تحلیل‌های مالی است. در این بخش قصد داریم شما را با اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری آشنا سازیم.

 

اهمیت سیستم حسابداری 

برای موفقیت در مدیریت هر شغل یا پروژه، باید یک سیستم حسابداری قوی و موفق وجود داشته باشد. سیستم حسابداری امکان برای شما امکان نظارت بر سلامت مالی را فراهم می‌کند. چنین سیستم‌ها و نرم ‌افزارهایی  ورود کلیه هزینه‌ها، درآمدها و سایر موارد را محاسبه می‌کنند.

هر شرکت‌ با هر اندازه‌ای که دارد می‌تواند به راحتی از برنامه‌های حسابداری بهره‌مند شوند. این نرم ‌افزارها به شما امکان دسترسی به اطلاعات برای تصمیم‌گیری و درج گزارش‌های مالی را می‌دهند.

به‌طور کلی اهمیت استفاده از یک سیستم و یا نرم‌افزار حسابداری در این موارد نهفته است:

  • سلامتی و دقت

سیستم حسابداری با کاهش یا از بین بردن خطاهای انسانی در محاسبه، به افزایش دقت محاسبات کمک می‌کند. حسابداری دستی شامل بسیاری از محاسبات دستی است؛ بنابراین وجود هرگونه خطا در حین کار می‌تواند تراز نهایی تجارت را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال، باز هم نمی‌توان گفت که سیستم حسابداری صددرصد ایمن است. خطاهای انسانی حتی در نتیجه ورود اطلاعات نیز ممکن است وجود داشته باشند، اما میزان این خطا کمتر است.

  • سرعت

سیستم حسابداری به شرکت‌ها امکان پردازش سریع‌تر حساب‌ها را نسبت به پردازش دستی می‌دهد. این سرعت طبیعتا ناشی از استفاده از رایانه است. رایانه قادر به پردازش سریع‌تر اعداد نسبت به مغز انسان است. همچنین این سیستم به سازمان‌ها امکان می‌دهد از طریق اتوماسیون میزان کارایی خود را ارتقا دهند.

  • هزینه

شما با استفاده از نرم‌افزار حسابداری به صورت خودکار منجر به کاهش نیروی انسانی و مدیریت حقوق و دستمزد حسابداری می‌شوید. با انجام این‌کار حتی سرعت و کیفیت‌تان نیز بالاتر می‌رود. شما با استفاده از این سیستم می‌توانید به کاهش هزینه‌های‌تان کمک کنید. این صرفه‌جویی در هزینه می‌تواند در موجودی انبار، حسابداری، جمع آوری یا سایر موارد اعمال شود.

  • گزارش‌ها

نرم افزار حسابداری فراپیام در ارائه اطلاعات مالی بسیار دقیق و به موقع است؛ زیرا بسیاری از سیستم‌های نرم افزار حسابداری مخصوصا سیستم هایی که برای اتصال به فروشگاه ساز ها استفاده می شوند، دارای گزارشگری داخلی هستند. چنین ویژگی‌هایی کاربران را قادر می‌سازد تا گزارشاتی بسازند که باید به صورت دستی انجام شود و یک فرایند بسیار زمان‌بر است.

  • مالیات

روند تشکیل پرونده مالیاتی ممکن است پیچیده باشد؛ زیرا به نظارت دقیق بر کلیه معاملات تجاری نیاز دارد. نرم افزار حسابداری شرکتی مناسب با تأیید تمامی جزئیات مالی، این روند را تسهیل می‌کند.

علاوه‌بر این شرکت‌هایی هستند که برنامه‌هایی برای اظهارنامه مالیاتی تولید می‌کنند. این شرکت‌ها در نهایت برنامه‌های اظهارنامه خود را با برنامه‌های حسابداری ادغام می‌کنند. انجام این کار یک راهکار مناسب به جای اتلاف وقت در راستای یادداشت جزئیات لازم به صورت دستی است.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49175 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/03/25 تعداد مشاهده: 3275
کلید واژه ها:
سافت گذر